Festival “Kampanja sa svrhom” promoviše društveno-odgovorne komunikacione kampanje, koje u fokusu imaju decu, porodice i društvenu zajednicu, a koje su koristile moć komunikacije kako bi uticale na poboljšanje uslova života u našoj zemlji. Žiri sastavljen od renomiranih stručnjaka iz domena komunikacija i marketinga birao je najbolje u dve kategorije: ECO i SOCIAL.

Projekat “Proizvedi energiju” ProCredit banka i National Geographic Srbija realizovali su u periodu od juna do novembra 2023. Cilj je bila edukacija porodica o benefitima i mogućnostima upotrebe solarne energije u domaćinstvima, kako bismo našoj deci osigurali čistiju planetu i zdraviju budućnost.

Procredit banka
Foto: Promo

 Kroz seriju edukativnih tekstova u štampanom i web izdanju National Geographic-a, intervjua, zabavnih kvizova, video testimonijala, koje su zbog atraktivnosti teme preuzimali i ostali mediji iz Wireless Media Grupe, ProCredit je širio svoju “zelenu priču” o održivosti, na kojoj se bazira i celokupno poslovanje Banke.

Kruna projekta “Proizvedi energiju” bio je nagradni konkurs na koji se prijavilo 2700 domaćinstava – zato što su nagrade bile apsolutno jedinstvene i višestruko vredne. Jedna porodica dobila je na poklon kućnu solarnu elektranu sa montažom, dok su dve porodice dobile solarni kolektor.

Procredit banka
Foto: Promo

 Iz ProCredit banke su poručili da su srećni kada svojim primerom održivog poslovanja motivišu i pokrenu druge aktere naše društvene zajednice na “zelene” promene. Zato će njihove buduće promotivne aktivnosti imati identičan cilj – održivost i energetsku efikasnost.