humanitarnu prazničnu manifestaciju prilikom koje se svojom kreativnošću predstavilo petnaest kompanija, čiji su zaposleni ukrašavali jelke postavljene u lobiju hotela Hyatt Regency Beograd od 03. decembra 2023. do 15. januara 2024. godine.
Tema ovogodišnjeg takmičenja bila je „Za dobru i herojsku 2024. godinu”.
Ukupan iznos participacije kompanija učesnica od 24.000 evra, biće doniran Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka NURDOR koji će novac iskoristiti za obezbeđivanje trajnog rešenja za smeštaj dece i porodica tokom lečenja.
Nesebičnost i plemenitost su najlepša čarolija koja nas povezuje i čine praznike i svet lepšim mestom za sve nas. Humanost oblikuje svet u kome se osećamo sigurno, prihvaćeno i voljeno i stvara okruženje podrške i razumevanja za naše hrabre borce.
Kompanije učesnice su: Lidl Srbija, United Media, Coca Cola Hellenic, Henkel, Novomatic AG, Herbalife, Forma Ideale, M plus Srbija, Beiersdorf- Eucerin, Compstak, Marsh, OMV, Generali osiguranje, BEOHEM-3 i Telekom Srbija.
Titule pobednica po odabiru cenjenog žirija odnele su jelke kompanija: OMV, Henkel i Novomatic.
Ove godine nezavisan žiri, na čelu sa Marijom Kilibardom, činili su:
- Milica Mandić (tekvondistkinja)
- Anđelka Prpić (glumica)
- Maja Mandžuka (glumica)
- Slavko Beleslin (voditelj i novinar)
Mesec dana Partizanovih poraza: Evroligaška sezona već izmiče iz ruku crno-belima
Zamenio Srbiju Bosnom i Hercegovinom, pa doživeo debakl 7:0! Košmarni debi Baždara za novu reprezentaciju
FS "Kosova" se oglasio saopštenjem zbog skandiranja Srbiji: UEFA mora da reaguje zbog rasizma!
Rajaković u poslednjoj sekundi produžetka izgubio od šampiona: Držao Boston u nokdaunu, pa ostao na dnu NBA lige!
"Promeniće ime, prezime i adresu kad izađe iz zatvora": Biće na slobodi za 20 godina, ubijao pri čistoj svesti