Drogerijski lanac koji važi za jednu od društveno najangažovanijih kompanija u zemlji ovu godinu završava rekordnim donacijama u ukupnom iznosu od preko 50 miliona dinara, čime je nadmašena prošlogodišnja suma od 33,23 miliona dinara koje je dm izdvojio za podršku zajednici.
„Ponosni smo na to što šira javnost prepoznaje kompaniju dm kao jednu od društveno najodgovornijih na tržištu. Iz godine u godinu trudimo se da budemo uz zajednicu, pružajući podršku našem društvu, a naročito osetljivim i ugroženim kategorijama stanovništva. Želimo da opravdamo ovo odgovorno zvanje u godini jubileja koja je pred nama, sa ciljem da dodatno zahvalimo našim sugrađanima na ukazanom poverenju, pa zato planiramo da naše aktivnosti u domenu dobročinstva budu još veće. Kao i do sada, nastojaćemo da budemo prisutni za zajednicu uvek kada je to važno, kako bismo doprineli stvaranju zdravijeg i srećnijeg okruženja. Za nas je ovo sjajan završetak 2023. godine i punog srca dočekujemo novu 2024, kada ujedno i obeležavamo dve decenije poslovanja u Srbiji. Najlepše je kada jedan brend može istom merom da uzvrati ljubav svojim sugrađanima i svojoj zemlji“, ističe Vesna Stojanović, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.
Zdravlje zajednice kao prioritet
Kompanija dm je uputila 15,49 miliona dinara zdravstvenim ustanovama širom Srbije, dok je najveća pojedinačna donacija upućena Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije „Dr Vukan Čupić“, kome je dm donirao medicinske aparate, klima-uređaje, dodatnu opremu i robu u vrednosti od preko 13,63 miliona dinara.
Imajući u vidu da se svake godine u ulozi roditelja ostvari oko 125.000 mama i tata, kojima je neophodna pomoć patronažnih sestara, kompanija dm je izdvojila 5,86 miliona dinara za nabavku dva vozila za porodične posete patronažnih sestara u Kragujevcu i Boru, a u saradnji sa UNCEF-om.
Tokom 2023. godine, kompanija je pokrenula kampanju Žensko zdravlje, s ciljem da pruži podršku svim ženama, osnaži ih, podseti na to da misle na svoje fizičko, mentalno i socijalno zdravlje i razbije ustaljene barijere u društvu. Kao sastavni deo ovog velikog projekta, realizovan je i konkurs „dm {ZAJEDNO} za bolje sutra“, u okviru kog je dm finansijski podržao osam društveno odgovornih projekata usmerenih na dobrobit i zdravlje žena u ukupnoj vrednosti od oko 10 miliona dinara. Pored konkursa, kompanija je pokrenula i letnju seriju dm podcasta, koja se bavi širokim spektrom tema o zdravlju žena, a koja je do sada zabeležila preko 150.000 pregleda na dm YouTube kanalu.
Ovakav trend je nastavljen i tokom kampanje Movembar, u okviru koje je kompanija zajednici poklonila emisiju dm Movembar specijal: Muško zdravlje, s ciljem da edukuje što veći broj muškaraca širom zemlje o važnim zdravstvenim temama, kroz saradnju sa ekspertima i relevantnim sagovornicima.
Podrška obrazovnim ustanovama za kvalitetnije i lepše odrastanje dece
Kompanija dm je veliki deo doniranih sredstava u godini za nama izdvojila za podršku obrazovnom sistemu, u iznosu od preko 7 miliona dinara u vidu opreme. Ove donacije sprovedene su najviše u akcijama prilikom otvaranja novih i preuređenja postojećih drogerija. Osim toga, donacije u ukupnoj vrednosti od preko 383 hiljade dinara dm je usmerio i domovima za nezbrinutu decu i centrima socijalne zaštite.
U fokusu i briga o različitim društvenim grupama
Kompanija dm je i ove godine donirala pet odsto ukupnog dnevnog prometa na Crni petak, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday, te su četvrtu godinu zaredom donirana sredstva Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, a vrednost ovogodišnje donacije je 4,78 miliona dinara.
U protekloj godini, pomoć u vidu robe i prateće opreme nije izostala ni udruženjima čiji rad je usmeren na poboljšanje života ljudi koji se suočavaju sa raznim zdravstvenim i egzistencijalnim izazovima, te je kompanija ovim društvenim grupama donirala iznos preko 3,53 miliona dinara.
Kompanija nije zaboravila ni stara i nemoćna lica, te je zahvaljujući robnoj donaciji u iznosu od preko 378 hiljada dinara oplemenjen boravak štićenika dva Gerontološka centra u Beogradu.
Podrška ženama jedan od primarnih ciljeva kompanije dm
Drogerijski lanac je tradicionalno nastavio s kontinuiranom i višegodišnjom podrškom sigurnim kućama Srbije, te je do sada u tri navrata, tokom marta, jula i decembra, donirana roba u vrednosti od preko 1.88 miliona dinara i time podržano 10 sigurnih kuća Srbije.
I ove godine, s jasnom porukom „Ja to mogu!“, tradicionalnom dm Ženskom trkom u organizaciji Beogradskog maratona dm je još jednom podržao zdrav i aktivan život žena, kao i njihovo osnaživanje, ističući važnost brige o sebi i svom zdravlju kao najveći imperativ.
Tradicionalna podrška i našim krznenim prijateljima
Neophodnu pomoć dm je tradicionalno i ove godine ukazao brojnim azilima i udruženjima za zaštitu životinja. Kompanija je donirala robu u vrednosti od skoro 900 hiljada dinara i time pokazala da je kontinuirana briga o napuštenim životinjama takođe važna i potrebna.
Nove šume za buduće generacije
Kompanija dm obeležila je početak pete sezone najvećeg pokreta masovne sadnje u Srbiji Zasadi drvo, koju realizuje u saradnji sa Wireless Media Grupom i institucionalnim partnerima. Zahvaljujući ovoj akciji, do sada je posađeno više od 600.000 sadnica na 350 lokacija širom Srbije, a u predstojećoj sezoni cilj je sadnja 200.000 novih sadnica, kao i ozelenjavanje gradova, uz želju da se podigne svest o zelenim temama i odgovornosti svakog pojedinca.
Odgovorno poslovanje – tradicija kompanije dm
Povodom završetka još jedne uspešne godine, u susret 2024. kada će dm obeležiti dve decenije poslovanja, iz kompanije poručuju da će tradicionalno nastaviti poslovnu filozofiju zasnovanu na humanim i ekološkim principima koji čoveka stavljaju u središte poslovanja.
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu! Radonjićeva bomba nije bila dovoljna za istoriju i prolaz u Ligi šampiona!
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!