Istovremeno je prva telekomunikaciona kompanija u Srbiji koja omogućava potpisivanje ugovora bez papira i druge dokumentacije. Yettel korisnici moraju da stave svoj potpis za određene transakcije najviše tri puta, umesto dosadašnjih šesnaest, a iz Yettel-ove prodavnice odlaze bez ugovorne dokumentacije u papirnom obliku.

„Naši planovi za 2024. fokusirani su na pripremu mreže za 5G, na fiksne i TV usluge, i dalju digitalizaciju, na šta će ujedno biti usmeren i najveći deo naših investicija. Sa sto hiljada korisnika, treći smo igrač na na tržištu distribucije medijskog sadržaja i ovo je segment koji ćemo intenzivno razvijati“, izjavio je Majk Mišel, generalni direktor kompanije Yettel u intervjuu za medijsku agenciju Beta.

Više od dve hiljade zaposlenih u Yettelu brine da da gotovo tri miliona korisnika ima kvalitetno korisničko iskustvo svakog dana. U isto vreme, kompanija radi na tome da njihova mreža spremno dočeka 5G.

„Očekivanja od primene 5G u industriji su zaista velika, i Srbija neće biti izuzetak. 5G i operatori biće oslonac i osnova budućeg poslovanja. Ipak, to nije jednostavan proces i potrebne su velike pripreme, pre svega na polju modernizacije postojećeg ekosistema, pre nego što ta ideja zaživi u svom punom obimu“, dodaje Mišel.

Kako bi korisnicima olakšali svakodnevni život, Yettel svoju postojeću aplikaciju, koja mesečno broji 1.3 miliona aktivnih korisnika, već neko vreme kontinuirano unapređuje novim uslugama. Početkom 2024, biće dostupno u aplikaciji i nekoliko digitalnih noviteta poput tutorijala usluga, notifikacija o plaćanju računa u realnom vremenu ili provere lokacije za uvođenje Hiperneta.

Kompanija ima snažan fokus na pitanja zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (ESG). Njihov cilj je da u Srbiji, između ostalog, do 2028. godine sakupe i recikliraju 50% više elektronskog otpada i ujedno smanje upotrebu papira i plastike za najmanje 20% do 2028. godine.