Sa željom da podrže zajednicu tamo gde je najpotrebnije, ove kompanije donirale su po 1.000.000 dinara Udruženju "Budi human" i Udruženju "NURDOR" u okviru februara, meseca borbe protiv raka.

Tim sektora marketinga i komunikacija, predvođen direktorkom marketinga Natalijom Raičević, posetio je ova udruženja kako bi unapredili saradnju i uručile vrednosne vaučere. Ova inicijativa je još jedan dokaz koliko je važan angažman svake kompanije i koliko znači podrška na lokalnom nivou.

Saradnja sa fondacijom "Budi human" započela je još  u avgustu prošle godine kampanjom "Podržimo zajedno", i ona se nastavlja i dalje. Svaki pojedinac ima mogućnost da kupovinom LIVSANE proizvoda u BENU apotekama,  da svoj doprinos - 3 dinara se odvaja za najhitnije potrebe korisnika fondacije. Ovom inicijativom do sada je donirano više od 20.000 evra, dok će dodatni milion dinara biti iskorišćen za podršku lečenju dece.

NAT_1260.jpg
Promo 

PHOENIX Pharma, kao vodeća nemačka kompanija u veleprodaji lekova na našem tržištu, podržala je projekat obnove roditeljske kuće na Vračaru donacijom od milion dinara Udruženju "NURDOR". Roditeljske kuće su namenjene pružanju smeštaja i podrške roditeljima i deci iz Srbije i regiona, oboleloj od najtežih bolesti, koja dolaze u Beograd na preglede i terapije.

Ove godine, PHOENIX grupa Srbija obeležava dva značajna jubileja - 10 godina AU BENU i 15 godina rada u Srbiji, sa više od 2.500 zaposlenih. Kroz 430 BENU apoteka širom zemlje, kao i u veleprodaji i drugim sektorima, kompanija pruža podršku više od 4.000 učesnika u zdravstvenom sistemu.Ponosni na svoj jubilej, ističu misiju kompanije – “We deliver health”. Kontinuirana podrška humanim inicijativama, ekološkim projektima i udruženjima pacijenata sastavni su deo njihove poslovne filozofije.
U svom sloganu "Apoteka za više od leka", AU BENU reflektuje svoju misiju pružanja vrhunske farmaceutske usluge i podrške pacijentima. Kroz inovativne koncepte poput apoteka otvorenog tipa, online prodavnice i programa lojalnosti BENU plus, kompanija teži ka postizanju najviših standarda u uslužnosti i zadovoljstvu kupaca.