U prilog ne ide ni nedavno sprovedeno istraživanje koje je pokazalo da čak 60 odsto građana Srbije loše spava. Bolovi u vratu su svakodnevica za više od 30 odsto ljudi, dok čak 40 odsto njih pati od bolova u leđima. Kako bi podigao svest o važnosti higijene i kvaliteta spavanja, ali i dao odgovor na pitanje – kako bolje spavati, danski lanac JYSK organizovao je „JYSK školu spavanja“ i na trenutak uspavao medije. Na ovom interaktivnom događaju, predstavnici medija imali su priliku da isprobaju proizvode za spavanje personalizovane njihovim potrebama i navikama spavanja, kao i da razgovaraju sa stučnjakinjom za spavanje.

Kao lider u kategoriji proizvoda za spavanje, kompanija JYSK već duže vreme svojim kupcima omogućava kompletno savetovanje i pomoć pri odabiru adekvatnih proizvoda za dobar san, pa im je tako u svakoj JYSK prodavnici na raspolaganju stručnjak za spavanje koji će na osnovu preferencija kupca preporučiti idealne proizvode za kvalitetan san.

Zvjezdana Sirk Novak, Communications manager za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, predstavila je detalje programa „Sleep academy“, naglašavajući fokus kompanije na edukaciju zaposlenih kako bi postali stručnjaci za spavanje, čime se osigurava najviši nivo kvaliteta savetovanja kupaca.

JYSK 1 copy.jpg
Promo 

„Kao kompanija godinama kontinuirano radimo na podsticanju razgovora o važnosti sna i činjenici da na kvalitet sna utiču ne samo naše životne navike, već i pravilan odabir i održavanje samih proizvoda. Zato smo ponosni na naše stručnjake za spavanje koji su posvećeni kontinuiranoj edukaciji, kako bi kupcima obezbedili kvalitetno savetovanje i najbolje iskustvo kupovine. Ovim događajem nastavljamo da pokazujemo svoju predanost pružanju kvalitetnih rešenja za spavanje, a kupci mogu u svim JYSK prodavnicama da dobiju upravo takve besplatne preporuke za savršenu kombinaciju proizvoda za spavanje“, istakla je Zvjezdana Novak.

Jedna od polaznica programa „Sleep academy“ je i Jelena Nikolić, Store manager u JYSKu u Čačku koja je navela da su nakon programa JYSK prodavci u potpunosti edukovani da svojim kupcima pruže besplatne savete kada je reč o kupovini i održavanju opreme za spavanje.

„Osim što proizvodi moraju da budu kvalitetni, izuzetno važan faktor je i adekvatno savetovanje, kako bi odabrani proizvodi odgovarali svakom pojedincu i njegovim navikama spavanja, potrebama i fizionomiji. Upravo putem savetovanja želimo da osvestimo naše kupce na važnost dobrog sna, ali i da im pomognemo da do njega dođu “, dodala je Jelena Nikolić.

Na samom događaju predstavnici medija dobili su priliku da se upuste u personalizovano iskustvo spavanja nakon razgovora o svojim navikama sa stručnjacima iz kompanije JYSK. Svaki novinar je dočekan sa savršeno prilagođenim dušekom, jastukom i jorganom, što je naglasilo važnost individualnog savetovanja pri izboru opreme za spavanje. U zatamnjenoj prostoriji, uz umirujuću muziku i ambijent spavaće sobe, novinari su imali priliku da iskuse idealne uslove za power nap i uvide kako i 15 minuta sna na pravilno odabranom krevetu može značajno unaprediti osećaj odmora i osveženosti.

Promo Jysk

Više saveta o proizvodima za spavanje, kao i preporuke za njihovo održavanje možete pronaći na JYSK škola spavanja.