U prilog ne ide ni nedavno sprovedeno istraživanje koje je pokazalo da čak 60 odsto građana Srbije loše spava. Bolovi u vratu su svakodnevica za više od 30 odsto ljudi, dok čak 40 odsto njih pati od bolova u leđima. Kako bi podigao svest o važnosti higijene i kvaliteta spavanja, ali i dao odgovor na pitanje – kako bolje spavati, danski lanac JYSK organizovao je „JYSK školu spavanja“ i na trenutak uspavao medije. Na ovom interaktivnom događaju, predstavnici medija imali su priliku da isprobaju proizvode za spavanje personalizovane njihovim potrebama i navikama spavanja, kao i da razgovaraju sa stučnjakinjom za spavanje.
Kao lider u kategoriji proizvoda za spavanje, kompanija JYSK već duže vreme svojim kupcima omogućava kompletno savetovanje i pomoć pri odabiru adekvatnih proizvoda za dobar san, pa im je tako u svakoj JYSK prodavnici na raspolaganju stručnjak za spavanje koji će na osnovu preferencija kupca preporučiti idealne proizvode za kvalitetan san.
Zvjezdana Sirk Novak, Communications manager za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, predstavila je detalje programa „Sleep academy“, naglašavajući fokus kompanije na edukaciju zaposlenih kako bi postali stručnjaci za spavanje, čime se osigurava najviši nivo kvaliteta savetovanja kupaca.
„Kao kompanija godinama kontinuirano radimo na podsticanju razgovora o važnosti sna i činjenici da na kvalitet sna utiču ne samo naše životne navike, već i pravilan odabir i održavanje samih proizvoda. Zato smo ponosni na naše stručnjake za spavanje koji su posvećeni kontinuiranoj edukaciji, kako bi kupcima obezbedili kvalitetno savetovanje i najbolje iskustvo kupovine. Ovim događajem nastavljamo da pokazujemo svoju predanost pružanju kvalitetnih rešenja za spavanje, a kupci mogu u svim JYSK prodavnicama da dobiju upravo takve besplatne preporuke za savršenu kombinaciju proizvoda za spavanje“, istakla je Zvjezdana Novak.
Jedna od polaznica programa „Sleep academy“ je i Jelena Nikolić, Store manager u JYSKu u Čačku koja je navela da su nakon programa JYSK prodavci u potpunosti edukovani da svojim kupcima pruže besplatne savete kada je reč o kupovini i održavanju opreme za spavanje.
„Osim što proizvodi moraju da budu kvalitetni, izuzetno važan faktor je i adekvatno savetovanje, kako bi odabrani proizvodi odgovarali svakom pojedincu i njegovim navikama spavanja, potrebama i fizionomiji. Upravo putem savetovanja želimo da osvestimo naše kupce na važnost dobrog sna, ali i da im pomognemo da do njega dođu “, dodala je Jelena Nikolić.
Na samom događaju predstavnici medija dobili su priliku da se upuste u personalizovano iskustvo spavanja nakon razgovora o svojim navikama sa stručnjacima iz kompanije JYSK. Svaki novinar je dočekan sa savršeno prilagođenim dušekom, jastukom i jorganom, što je naglasilo važnost individualnog savetovanja pri izboru opreme za spavanje. U zatamnjenoj prostoriji, uz umirujuću muziku i ambijent spavaće sobe, novinari su imali priliku da iskuse idealne uslove za power nap i uvide kako i 15 minuta sna na pravilno odabranom krevetu može značajno unaprediti osećaj odmora i osveženosti.
Više saveta o proizvodima za spavanje, kao i preporuke za njihovo održavanje možete pronaći na JYSK škola spavanja.
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Ako nas ne motiviše Zvezda, ne znam ko će": Žocova poslednja poruka pred derbi!