Kako se Džerard snašao u Srbiji, kao i zašto je Super Kartica sjajno rešenje za svakodnevnu kupovinu, kako uči o srpskim običajima i kulturi, saznaćete iz ove zanimljive kampanje.

U jubilarnoj godini, jedini multipartner program u Srbiji, Super Kartica, sa više od milion registrovanih korisnika, unapredio je sistem bodovanja, uveo nove dodatne uštede za svoje korisnike, a uz novu aplikaciju kupcima omogućio da prilikom svake kupovine ostvare povoljnosti.

Kupovina uz Super Karticu je povoljnija jer prilikom svake kupovine može da se ostvari ušteda, a prikupljeni bodovi mogu da se koriste odmah ili kada to kupac želi. S novom Super Kartica aplikacijom svakog meseca može da se sakupi 1.000 dinara kroz progresivno nagrađivanje odnosno 1.000 dinara kada se troši na kasi. Ova aplikacija donosi „izazove i kupone“ kao dodatan vid uštede, tako da pored redovnog kupona od 25 posto popusta na artikal po izboru, postoje i kuponi sa artiklima koji su dodatno sniženi za potrošače sa Super Karticom, tako da je cena još niža nego na policama. Izazovi su tu da postaknu neki vid gamefikacije, tako da ako kupac kupi 5 ili 6 artikala dobija 100, 150, 300 bodova nazad na svoju Super Karticu.

U Idea i Roda prodavnicama, u svakom trenutku postoji više od 100 proizvoda sniženih do 50 posto uz Super Karticu.

Pogledajte kolika je ušteda danas i ovog vikenda ukoliko kupujete sa Super Karticom:

Screenshot_1 copy.jpg
Promo 

Super Kartica je besplatna, jednostavno se dobija, a uz aplikaciju su moguće još veće uštede. U prodajnim objektima Idea i Roda, jasno su istaknute Super cene, dok korisinike na aplikaciji čekaju i dodatni Super popusti i Super bodovi. Sve ovo su novosti koje je Super Kartica spremila za svoje stare i nove korisnike, a ažurirana aplikacija se lako može preuzeti sa Google Play i Apple Store-a.

Prednosti kupovine sa Super Karticom su mnogostruke, a u narednom periodu se očekuju i nova unapređenja sa ciljem još personalizovanije ponude kroz koju će kupcu biti ponuđeni upravo oni benefiti koji su mu potrebni. Na taj način kompanija Super Kartica pokazuje brigu prema svojim kupcima kao i usmerenost na inovacije, sa idejom da postane najbolji odgovor na pitanje: „Kako se kupuje?“ - Tako se kupuje!