Kompanija Xiaomi na sjajan način predstavila je novi telefona Xiaomi 14 Ultra. Veliki broj okupljenih u TC Galerija, želeo je među prvima da vidi uređaj koji pleni svojom kamerom, dizajnom i performansama, ali i da se oproba u ulozi modela pred objektivom poznatog italijanskog modnog fotografa, Masimilijana Toskanelija. On je zbog svog jedinstvenog umetničkog izraza prema estetici prepoznat kao dostojan ambasador i promoter telefona sa jednom od „najboljih kamera ikada“.
Toskaneli, koji je tokom svoje karijere fotografisao mnogobrojne italijanske, a kasnije i svetski poznate zvezde, učestvovao je na mnogobrojnim Nedeljama mode – od Milana, preko Pariza i Londona, sve do Njujorka – i revijama širom sveta. I sve bi to bilo idealno, da je izuzetni fotograf zapravo... fotograf, a ne italijanski glumac, koji je u dogovoru sa kompanijom obmanuo javnost i glumio umetnika svetskog glasa i ugleda!
Ideja od početka kampanje bila je da kompanija pokaže javnosti da je kreirala telefon sa toliko moćnom kamerom, da svako može da napravi profesionalne fotografije i u tome su u potpunosti uspeli!
„Masimilijano je plod naše strategije, marketing alat koji smo kreirali da prenesemo suštinsku poruku ovog uređaja. Zašto brendovi dovode elitne fotografe da koriste njihove telefone? Ne radi se samo o kredibilitetu, već o demonstriranju izuzetnih mogućnosti moderne tehnologije. Sa druge strane, stvorili smo telefon sa superiornom kamerom koji omogućava svakom pojedincu da kreira besprekorne fotografije, bez pređašnjeg iskustva i to smo želeli da pokažemo. Da bi bio vrhunski fotograf, moraš imati genijalni talenat. Da bi pravio sjajne fotke, od sada samo ovaj telefon“, izjavio je Đorđe Jovanović, direktor marketinga kompanije Xiaomi za Balkan.
Pozadinska priča o uspešnom fotografu koji je zaludeo industriju i svet, kreirana je od strane ekipe koja je postavila izmišljenu Wikipedia stranicu, njegov veb sajt prepun AI radova i fotografija, ali i preuzetih od drugih umetnika u dogovoru sa njima. Dodatno, u medijima su plasirani brojni tekstovi o Masimilijanu Toskaneliju, njegovom izmišljenom poreklu i biografiji i dolasku u Srbiju. Da ne prepuste stvar slučaju, kreatori projekta ostvarili su i saradnju sa pravim italijanskim blogerima koji su pisali o Toskaneliju, kao jedinstvenom umetniku. Dakle, sve je bilo „realno“ i nesumnjivo.
I, niko ništa nije posumnjao – više od 300 ljudi čekalo je u redu za stolicu ispred Toskanelija, želeći da „poznati fotograf“ uhvati njihove magične momente i izvuče najbolje iz njih. Svako od njih je dobio svoj odštampani portret besprekornog kvaliteta i mogućnost da se nađe na društvenim mrežama, bilbordima, TV spotovima, kao jedno od lica kampanje „Ti, u oku legende“.
Kreativna i sjajna priča govori nam da je za profesionalnog fotografa potrebno imati neosporni talenat i dobro oko za kadar, ali da, uz pravi telefon i kameru poput ove na Xiaomi 14 Ultra, svako može da pravi odlične fotografije.
XIAOMI 14 ULTRA I ITALIJAN PROMENILI PERCEPCIJU SRBA
Interesantna kampanja „Ti, u oku legende“ oduševila javnost u Srbiji
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu: Radonjićeva bomba nedovoljna, prolaz u Ligi šampiona nemoguća misija!
Partizan prosuo sve i izgubio u Subotici: Bledi crno-beli nisu mogli protiv Spartaka!
"Ovo je sramota za Ligu šampiona, nas ovde ne žele": Vladan Milojević prekinuo ćutanje u Milanu i žestoko udario
Hrvatski komentator u šoku šta su uradili Zvezdi u Milanu: Vikao kad je video sudijsku nepravdu i gol! (Video)
"Ma ovde nema govora, skočio sam sa stolice kad sam video": Srpski sudija zgranut gledao kako kradu Zvezdu