WMG nastavlja totalnu dominaciju na digitalu, a Kurir je pozicioniran kao najsnažniji medijski brend u Srbiji i to od prvog dana kada je Gemius uveo prikaz snage medijskih brendova. Zvanični podaci za jun potvrđuju da je Kurir najčitaniji portal u Srbiji na kom posetioci provode najviše vremena, a da je Kurir televizija najgledanija kablovska kolažna televizija na mrežama na kojima je dostupna.

Kurir najčitaniji portal na kom posetioci provode najviše vremena

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 67 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najlojalnijom publikom koja se u proseku zadržala sat vremena i 2 minuta na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 25% više u odnosu na Blic i 288% više u odnosu na Telegraf.

Stranice Kurira su tokom juna otvorene više od 191 miliona puta, što je za 31% više od prvog sledećeg konkurenta.
Kurir najsnažniji medijski brend u Srbiji


Od kako se Gemius podaci prikazuju u novom interfejsu, još je očiglednije koliko je Kurir ispred konkurentskih portala.

Screenshot_1 copy.jpg
Gemius 

KURIR BIZNIS: Biznis portal broj 1 u Srbiji

Podaci Gemiusa iz juna pokazuju da je Kurir Biznis prvi izbor ljudi koji prate informacije iz sveta biznisa. To potvrđuje da je ovaj portal relevantna destinacija za sve koje interesuju preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske teme. U poređenju sa Blicom, Kurir Biznis na mesečnom nivou ima 187,058 korisnika više. Kurir Biznis korisnici provedu čak 30% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic Biznisa, ostvare preko 32% više poseta i otvore 44% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Biznis.

promo/kurir Biznis

KURIR STIL: Ženski portal broj 1 u Srbiji

Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U junu je čak 2.06 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil, što je 45,168 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. U prilog tvrdnji da je Stil potpuno preuzeo primat u ovoj kategoriji, govori i činjenica da je Stil imao 2.4 miliona, odnosno 12% više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta.

Kurir/Promo Stil

KABLOVSKA TELEVIZIJA BROJ 1: Kurir televizija najgledanija kolažna kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna

Za samo četiri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednje vreme neretko je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca.
Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 650 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a konstantno beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti od svih kablovskih kanala (preko 50%) kada posmatramo total auditorijum, dok u ciljnoj grupi premašuje 40% (Izvor: Nielsen).
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.

Kurir/Promo SRP

HVALA NA POVERENJU!

Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi