Jedna porodica iz Srbije uplatila je odmor deset dana, ali su bili prinuđeni da se vrate u Srbiju nakon šest, međutim, vlasnici apartmana tražili su od njih da plate pun iznos aranžmana koji su rezervisali.
Ova situacija u kojoj se našla porodica iz Srbije izazvala je pravu raspravu na društvenim mrežama, mnogi tvrde da su vlasnici aprtmana u potpunosti u pravu i da je njihovo legitimno pravo da zahtevaju da se aranžman isplati, dok drugi ipak smatraju da su vlasnici mogli da izađu u susret turistima i naplate onoliko dana koliko su proveli u apartmanu.
"Mogli su da ostanu i samo jednu noć, ali smeštaj moraju da plate, jednostavno, smeštaj je rezervisan i ne može da se izdaje do tog datuma", rekao je Aleksandar Seničić za TV Prva i dodao da svi problemi koje zadese onoga koji je rezervisao smeštaj isključivo su lični problem.
Ono što u ovakvim slučajevima može da bude korisno jeste polisa osiguranja, koja na neki način korisnike štiti usled ovakvih ili sličnih problema.
"Postoji polisa osiguranja od otkaza putovanja, ona se uplaćuje onda kada uplaćujete turistički aranžman", izjavio je Seničić i dodao da usled otkazivanja putovanja zbog opravdanih razloga, agencije zadržavaju pravo da zadrže onoliko novca koliko su potrošile prilikom rezervacije avio karata ili smeštaja, a da putnici u tim momentima sve rešavaju preko osiguravajućih kuća koje bi u zavisnosti od situacije trebalo da pokriju troškove.
BONUS VIDEO:
(B92/MONDO/J.D.)
"Hajde bolan, skloni se, ćuti više!": Grof žestoko udario na Radeta Bogdanovića
Čukarički pustio menicu Partizanu: Novi problemi u Humskoj, moraju da spreme novac!
Kladionice i kockarnice više neće smeti da se reklamiraju: Silaze sa bilborda i mesta na otvorenom u Srbiji
Bez Miloša Teodosića na Žalgiris: Težak udarac za Zvezdu, a to nije sve!
Mondo ukrštenica za 29. oktobar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!