WMG nastavlja totalnu dominaciju na digitalu, a Kurir je pozicioniran kao najsnažniji medijski brend u Srbiji i to od prvog dana kada je Gemius uveo prikaz snage medijskih brendova. Zvanični podaci za jul potvrđuju da je Kurir najčitaniji portal u Srbiji, na kom posetioci provode najviše vremena, a da je Kurir televizija najgledanija kablovska kolažna televizija na mrežama na kojima je dostupna.
Kurir najčitaniji portal na kom posetioci provode najviše vremena
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 68 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala 1 sat i 5 minuta na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 23% više u odnosu na Blic i 275% više u odnosu na Telegraf.
Stranice Kurira su tokom jula otvorene više od 203 miliona puta, što je za 26% više od prvog sledećeg konkurenta.
Kurir najsnažniji medijski brend u Srbiji
Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbijifoto: Gemius
Od kako se Gemius podaci prikazuju u novom interfejsu, još je očiglednije koliko je Kurir ispred konkurentskih portala.
KURIR BIZNIS: Biznis portal broj 1 u Srbiji
Podaci Gemiusa iz jula pokazuju da je Kurir Biznis prvi izbor ljudi koji prate informacije iz sveta biznisa. To potvrđuje da je ovaj portal relevantna destinacija za sve koje interesuju preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske teme. U poređenju sa Blicom, Kurir Biznis na mesečnom nivou ima 194,832 korisnika više. Kurir Biznis korisnici provedu čak 51% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic Biznisa, ostvare preko 42% više poseta i otvore 59% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Biznis.
KURIR STIL: Ženski portal broj 1 u Srbiji
Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U julu je čak 2.06 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil, što je 39,216 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. U prilog tvrdnji da je Stil potpuno preuzeo primat u ovoj kategoriji, govori i činjenica da je Stil imao 1.7 miliona, odnosno 8% više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta.
KURIR POLITIKA: Broj 1 destinacija za pregled političkih dešavanja
Podaci Gemiusa iz jula pokazuju da je Kurir Politika prvi izbor ljudi koji prate informacije o politici. U julu je čak 503,568 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Kurir Politiku, što je 55,824 korisnika više od drugopasirane Blic Politike. Kurir Politika je imala 2.7 miliona, odnosno 111% više otvorenih strana od drugoplasiranog Blic Politike
KURIR ZDRAVLJE: Prvi izbor za informacije o zdravlju u Srbiji
Podaci Gemiusa iz jula pokazuju da je Kurir Zdravlje prvi izbor za sve one koji traže najnovije informacije o zdravlju, ishrani, vežbanju i mentalnom zdravlju u Srbiji. Ovaj portal je prepoznat kao ključna destinacija za sve koji žele kvalitetne savete i stručne članke o aktuelnim temama iz zdravstva. U poređenju sa konkurencijom, Kurir Zdravlje beleži 34% više poseta od drugoplasirane Telegraf eKlinike, što potvrđuje njegovu superiornost i relevantnost. Sa sadržajem osmišljenim da zadovolji potrebe kako stručnjaka, tako i onih koji teže unapređenju svog zdravlja, Kurir Zdravlje je vaš pouzdani izvor informacija o svim aspektima očuvanja zdravlja.
KURIR TECH: Broj 1 destinacija za sve informacije o tehnologiji u Srbiji
Prema podacima Gemiusa iz jula, Kurir Tech se ističe kao vodeći izvor za sve koji žele da se informišu o najnovijim dešavanjima u svetu tehnologije. Ova sekcija pruža sveobuhvatne informacije o velikim tehnološkim kompanijama, društvenim mrežama, najnovijim softverskim i hardverskim rešenjima, gejmingu, veštačkoj inteligenciji i kriptovalutama. Kurir Tech takođe nudi savete o bezbednosti na internetu, detaljne recenzije proizvoda, kao i informacije o smart uređajima, električnim automobilima i upotrebi AI u svakodnevnom životu. Portal je posvećen pružanju korisnih "how to" saveta i analize uticaja tehnologije na društvo i psihologiju korisnika. U poređenju sa konkurencijom, Kurir Tech beleži 39% više poseta od drugoplasiranog B92 Tehnopolisa, dok korisnici provedu čak 51% više vremena na Kurir Tech stranama od korisnika B92 Tehnopolisa što potvrđuje njegovu dominaciju u oblasti tehnologije.
KABLOVSKA TELEVIZIJA BROJ 1: Kurir televizija najgledanija kolažna kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna
Za samo četiri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednje vreme neretko je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca.
Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 650 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a konstantno beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti od svih kablovskih kanala (preko 50%) kada posmatramo total auditorijum, dok u ciljnoj grupi premašuje 40% (Izvor: Nielsen).
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina