The Body Shop, koji je poznat po vrhunskom kvalitetu svojih proizvoda, vraća se na svetsko tržište! Globalni brend kozmetike uskoro će dobiti novog vlasnika. Konzorcijum predvođen preduzetnikom iz Aurea Group, Majkom Džatanijom, postigao je dogovor sa administratorima The Body Shop-a da preuzme vođstvo. Iako dogovor još nije finalizovan, očekuje se da će transakcija biti završena u narednim nedeljama, nakon perioda detaljne analize. Brendovi u portfoliju Aurea Group, uključujući Scandinavian Biolabs, Herbivore i Dcypher, posvećeni su održivosti, ekološkim standardima, kao i kvalitetu proizvoda i njihovoj primeni za krajnje korisnike.
Njegov investicioni fond Aurea Group ima cilj da pomogne osnivačima u industriji lepote i lične nege da svoju viziju pretvore u globalne priče o uspehu. Aurea Group je uspela da nadmaši konkurente, a na čelu menadžerskog tima The Body Shop-a biće Čarls Denton, bivši izvršni direktor Molton Brown-a i Erno Laszlo-a. Žene širom sveta sa nestrpljenjem čekaju da napune ormariće svojim omiljenim proizvodima The Body Shop-a, brenda koji ne samo da osvaja vrhunskim kvalitetom svojih proizvoda, već i etičkim principima koji podrazumevaju održivost i društvenu odgovornost.
Majk Džatanija je indijskog porekla, a u Veliku Britaniju je došao kao dete iz Ugande, kasnih 1960-ih. Prethodno je vodio Lornamead, kompaniju koja je postala poznata po svom portfoliju brendova koji uključuju proizvode za negu kose, kože, kao i parfeme i sapune. Kompanija je kroz godine stekla i upravljala nizom poznatih brendova, među kojima su najistaknutiji Woods of Windsor i Yardley.
Ranije su Srpkinje često putovale u inostranstvo samo da bi kupile omiljene proizvode iz The Body Shop-a, što najbolje govori o njihovom statusu i popularnosti. The Body Shop je uspešno obnovio svoju reputaciju kao lider u održivim praksama. Svaki proizvod je izrađen sa pažnjom prema životnoj sredini. Sa ovim obnovljenim imidžom, The Body Shop se ponovo penje na vrh i pruža inovacije koje su istovremeno lepe za nas i dobre za planetu!
Zašto je The Body Shop omiljeni brend žena širom sveta?
The Body Shop koristi prirodne i organske sastojke u svojim proizvodima kao što su shea puter, kokosovo ulje, aloe vera, ružino ulje i mnogi drugi. Brend je poznat po inovativnim proizvodima - serumima sa probioticima, proizvodima sa eteričnim uljima i preparatima koji su specifični za različite tipove kože. Mnoge žene cene prirodne sastojke koji su blagotvorni za kožu i kosu, bez štetnih hemikalija koje mogu da izazovu iritacije.
Pored toga, The Body Shop je poznat po svojoj borbi protiv testiranja na životinjama, što je vrednost koja je sve više prisutna među potrošačima u Srbiji. Takođe, brend ima dugogodišnju tradiciju podrške lokalnim zajednicama kroz program Community Fair Trade, koji osigurava fer uslove rada i podršku za male proizvođače širom sveta. Humanitarni aspekt dodatno pridobija srca Srpkinja koje žele da kupuju sa svešću o društvenoj odgovornosti.
Mirisi The Body Shop-a mogu svačiji dom da transformišu u oazu mira, pa ni ne čudi zašto je omiljen kozmetički brend u Srbiji. Zamislite sledeći scenario... Nakon dugog dana provedenog na poslu, vraćate se kući i jedino što želite je opuštajuće veče. Odlazite do svoje kolekcije proizvoda The Body Shop-a i znate da vas očekuje trenutak čiste relaksacije. Birate svoje omiljene proizvode, spremni za mirisno putovanje koje će vam pružiti trenutke luksuza koje ste sami sebi priuštili.
Uzimate bočicu Satsuma Shower Gel-a. Čim otvorite čep, intenzivan i svež miris narandže ispuni prostoriju. Dok gel nanosite na telo, sitni i mekani mehurići oslobađaju još jači miris citrusa. Nakon tuširanja, vreme je za hidrataciju. Otvarate Shea Body Butter. Kremasti puter za telo otkriva svoju bogatu teksturu dok prstima uzimate malu količinu. Počinjete da ga nanosite na kožu i osećate kako se topi pod toplotom vaših ruku. Blagi, orašasti miris polako se širi. Vaša koža upija bogate sastojke, a uz to postaje mekana i glatka na dodir.
Da biste upotpunili ovo mirisno iskustvo, birate Moringa Body Mist. Zamišljate sebe u vrtu prepunom cvetova, gde lagani povetarac nosi sa sobom nežne note mirisa. Ovaj završni dodir daje vam osećaj svežine i čistoće, savršen za večernje opuštanje.
Na sreću svih nas, The Body Shop nije dozvolio da izgubimo jedinstveno uživanje i sada se vraća na svetsko tržište sa inovativnim pristupom!