Agresivna marketinška kampanja, niske cene i brza dostava, obezbedile su ogromnu popularnost aplikaciji "Temu", kako na svetskom, tako i na našem tržištu. Mnogi Srbi masovno poručuju stvari sa aplikacije i nestrpljivo čekaju da one stignu. Sam slogan aplikacije jeste "Kupuj kao milioner", a ta reklama će vam se vrteti gde god da kliknete.
Čak i na društvenim mrežama iskače ova reklama, a mnogi korisnici nisu primetili da se zapravo ime aplikacije ne izgovara kao što piše. Neki ljudi tvrde da je pravi način da se izgovori "Timu", dok drugi veruju da je to "Temu".
Kompanija se oglasila i konačno rešila dilemu. Oni su objavili da se izgovara "Timu". Naziv kompanije Temu inspirisan je njihovim motom "Team Up, Price Down" (Udružimo se za manje cene), odakle dolazi i izgovor. Moto odražava uverenje kompanije da kupci zaslužuju proizvode svetske klase vrhunskih dobavljača i brendova po veleprodajnim cenama. Kvalitet ne mora da znači da treba da budu i visoke cene, a ovo je uverenje da Temu pokušava da se integriše u svaki aspekt svog poslovanja – posebno u okviru svoje platforme.
BONUS VIDEO:
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!