Agresivna marketinška kampanja, niske cene i brza dostava, obezbedile su ogromnu popularnost aplikaciji "Temu", kako na svetskom, tako i na našem tržištu. Mnogi Srbi masovno poručuju stvari sa aplikacije i nestrpljivo čekaju da one stignu. Sam slogan aplikacije jeste "Kupuj kao milioner", a ta reklama će vam se vrteti gde god da kliknete.
Čak i na društvenim mrežama iskače ova reklama, a mnogi korisnici nisu primetili da se zapravo ime aplikacije ne izgovara kao što piše. Neki ljudi tvrde da je pravi način da se izgovori "Timu", dok drugi veruju da je to "Temu".
Kompanija se oglasila i konačno rešila dilemu. Oni su objavili da se izgovara "Timu". Naziv kompanije Temu inspirisan je njihovim motom "Team Up, Price Down" (Udružimo se za manje cene), odakle dolazi i izgovor. Moto odražava uverenje kompanije da kupci zaslužuju proizvode svetske klase vrhunskih dobavljača i brendova po veleprodajnim cenama. Kvalitet ne mora da znači da treba da budu i visoke cene, a ovo je uverenje da Temu pokušava da se integriše u svaki aspekt svog poslovanja – posebno u okviru svoje platforme.
BONUS VIDEO:
Neviđena blamaža Dinamo Zagreba u Ligi šampiona: Bajern im dao devet golova, ovo se ne pamti!
Lazar zbog stava o vojnom roku dobija pretnje, okršaj imao i sa čovekom u radnji! "Kazao je da sam izdajnik"
Beograd organizuje F4 Evrolige 2025. godine: Otkriveni detalji, samo je jedan grad protivnik!
"Novak je na oproštajnoj turneji od tenisa": Zabrinjavajući potezi Đokovića, nikad ovo nije uradio
"Veće plate za prosvetare i vaspitačice": Vučić otkrio koliko će iznositi minimalac i penzije