Slušaj vest

Agresivna marketinška kampanja, niske cene i brza dostava, obezbedile su ogromnu popularnost aplikaciji "Temu", kako na svetskom, tako i na našem tržištu. Mnogi Srbi masovno poručuju stvari sa aplikacije i nestrpljivo čekaju da one stignu. Sam slogan aplikacije jeste "Kupuj kao milioner", a ta reklama će vam se vrteti gde god da kliknete.

Čak i na društvenim mrežama iskače ova reklama, a mnogi korisnici nisu primetili da se zapravo ime aplikacije ne izgovara kao što piše. Neki ljudi tvrde da je pravi način da se izgovori "Timu", dok drugi veruju da je to "Temu".

Kompanija se oglasila i konačno rešila dilemu. Oni su objavili da se izgovara "Timu". Naziv kompanije Temu inspirisan je njihovim motom "Team Up, Price Down" (Udružimo se za manje cene), odakle dolazi i izgovor. Moto odražava uverenje kompanije da kupci zaslužuju proizvode svetske klase vrhunskih dobavljača i brendova po veleprodajnim cenama. Kvalitet ne mora da znači da treba da budu i visoke cene, a ovo je uverenje da Temu pokušava da se integriše u svaki aspekt svog poslovanja – posebno u okviru svoje platforme.

BONUS VIDEO:

Kurir TV NIJE LOŠA APLIKACIJA NEGO ONI KOJI JE ZLOUPOTREBE! " ENKRIPCIJA postoji od I I svetskog rata! Skaj logaritam ne mogu ZABRANITI"