Početkom septembra u marketima u Srbiji pojavila su se Tetra Pak® pakovanja proizvoda kompanija Imlek i Nectar, sa oznakom Eko Izazov i QR kodom koji potrošači mogu skenirati i uploviti u svet održivosti, istovremeno dobijajući priliku da osvoje vredne nagrade ukoliko sakupe najviše poena u zanimljivoj Eko Izazov igrici.
„Prema podacima Eurostata za 2022. godinu, u Evropskoj Uniji je na godišnjem nivou generisano 513kg komunalnog otpada po osobi, a u Srbiji 472kg“ – ovo je samo jedna od edukativnih poruka o održivosti koje građani koji učestvuju u Tetra Pak nagradnom takmičenju Eko Izazov mogu pročitati u okviru web-aplikacije sa ovom zanimljivom igricom, dok sakupljaju poene koji im mogu doneti vredne nagrade.
Nakon skeniranja QR koda na Tetra Pak® ambalaži i registracije u web-aplikaciji Eko Izazov poene možete sakupljati tako što spojite tri ili više istih simbola održivosti u jednoj igri koja traje najduže 60 sekundi ili dok ne bude bilo moguće više povezati iste simbole na tabli. Igricu možete igrati svakog dana do kraja nagradnog takmičenja, najviše pet puta dnevno, a svoje rezultate na nedeljnom i na nivou celokupnog takmičenja takođe možete proveriti u aplikaciji.
„Eko Izazov je zaista odlično prihvaćen od strane potrošača u Srbiji i drago nam je da svakodnevno čujemo da novi igrači u Eko Izazov aplikaciji povezuju simbole šume, višeslojne kartonske ambalaže, sakupljanja otpada, reciklaže ili klime kako bi osvojili najviše poena. U skladu sa ambicijom naše kompanije da predvodimo transformaciju u oblasti održivosti na nivou prehrambene industrije, izbor teme, simbola i poruka koji su uključeni u Eko Izazov bio je više nego logičan, iako ovaj projekat u stvari za cilj ima da pokaže i mogućnosti koje kompanija Tetra Pak može pružiti svojim klijentima u oblasti digitalizacije pakovanja” ističe Sonja Šljivić, marketing menadžerka u kompaniji Tetra Pak. „Takođe, iskoristila bih ovu priliku da zahvalim našim partnerima, kompanijama Imlek i Nectar, koje su nas podržale u ovom projektu, a što se potrošača tiče, njima bih, naravno, poželela uspeh u takmičenju, ali ih i pozvala da zapamte poruke o održivosti koje pročitaju u aplikaciji i primene ih kada imaju priliku,” dodaje Šljivić.
Svi učesnici koji do kraja 29. septembra skeniraju QR kod na Tetra Pak® pakovanjima koja nose oznaku nagradnog takmičenja Eko Izazov imaju priliku da osvajanjem najviše poena u zanimljivoj igrici osvoje vredne glavne nagrade, kao što su telefon iPhone 14 za prvo mesto, električni trotinet Xiaomi za drugo mesto i pametni sat Huawei za treće mesto. Uz to, svake sedmice, tri najuspešnija igrača na nedeljnom nivou, osvojiće vrednosne GiftOnCard vaučere u iznosu od po 5.000 dinara koje mogu iskoristiti u različitim prodavnicama, a prve nedeljne nagrade već su dodeljene prethodne sedmice. Više detalja o nagradnom takmičenju i informacije o najboljim takmičarima možete pogledati na internet stranici: https://www.tetrapak.com/en-rs/campaigns/eko-izazov?utm_source=Mondo&utm_medium=paidmedia&utm_campaign=ConPacB2C&utm_content=Advertorial.
"Ne vidim što bi mogli da potcenjuju Zvezdu": Vladan Milojević otkrio šta će tražiti od igrača!
Ovo je tim Crvene zvezde za Milan u Ligi šampiona: Ivanić počinje na San Siru, da Mesi vidi kako treba!
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Hoće da sruše Zvezdu i Partizan, doveli strašno pojačanje: ABA supertim potpisao MVP-a za napad na titulu!