Oktoberfest se bliži, a Minhen je spreman da ugosti ljubitelje piva iz celog sveta od 21. septembra do 6. oktobra. Ovo je pravi razlog da posetite bavarsku prestonicu piva i umetnosti, gde ćete uživati u veseloj atmosferi, tradicionalnoj muzici i autentičnim regionalnim delikatesima. Za maksimalno uživanje u ovom legendarnom festivalu, važno je da se pripremite unapred.
Pre nego što spakujete kofer i obezbedite bezbrižno putovanje uz FlixBus, sledi pet ključnih stvari koje treba da znate.
Više od festivala piva
Ovaj tradicionalni festival je raj za ljubitelje piva, hrane i zabave. U samom srcu Minhena, čeka vas prava bavarska atmosfera – od mirisa pečenih kobasica do ogromnih pivskih krigli. Međutim, da li ste znali da samo pivo koje je proizvedeno u Minhenu može da bude posluženo na festivalu? Čitava ceremonija počinje otvaranjem bureta piva, a posetioci mogu da uzmu gutljaj tek kada gradonačelnik uzvikne: „O’ zapft is!“ Za sve one koji su radoznali da probaju tradicionalnu hranu važno je reći da na Oktoberfestu ima više od 100 različitih restorana i štandova sa hranom, tako da svaki dan možete da uživate u raznovrsnim ukusima bavarske kuhinje.
Lederhosen i dirndl – obavezna odeća na Oktoberfestu?
Iako su moderni tradicionalni kostimi „lederhosen“ i „dirndl“ postali veoma popularni među posetiocima ovog festivala, oni nisu obavezan „dresscode“ na festivalu. Svi stilovi odeće su dobrodošli na Oktoberfestu, a ono što vam preporučujemo jeste da u svoj kofer spakujete udobnu obuću – festival traje čitav dan, a očekuje vas mnogo hodanja i plesa, pa će vam udobne cipele biti pravi spas.
Obavezno ponesite gotovinu
Na Oktoberfestu je najbolje da se oslonite na gotovinu. Iako možete da platite rezervaciju mesta za jedno veče karticom, pojedinačne narudžbine često možete da platite samo gotovinom. Ona će vam biti potrebna za bržu kupovinu pića, hrane ili suvenira. Bankomati na festivalu dostupni, ali su gužve često velike, pa je bolje da pripremite svu gotovinu pre nego što stignete na festival.
Planirajte svoj dan pametno
Preporuka je da, za početak, istražite raspored svih dešavanja u okviru festivala i odlučite šta biste najviše voleli da vidite. Na Oktoberfestu postoji više od 10 velikih šatora, svaki sa svojom autentičnom atmosferom, specijalitetima i vrstama piva. Organizujte svoje vreme tako da možete da okusite što više bavarskih delikatesa, ali da doživite i vidite zašto ovaj festival važi za jednog od najpoznatijih u svetu.
Pronađite idealnog partnera za put
Ukoliko želite da izbegnete napornu vožnju, opustite se u udobnim sedištima i posvetite se organizaciji svog vremena na Oktoberfestu, FlixBus je vaš savršeni saputnik!
Jednostavna i povoljna rezervacija karata i dobra povezanost FlixBus zelene mreže pruža efikasan i bezbrižan način transporta do Minhena. FlixBus nudi profesionalne vozače, udobna sedišta sa više prostora za noge, toalet za hitne slučajeve, utičnice za punjenje baterije i besplatan WiFi.
Sve što je potrebno jeste da rezervišete vaše FlixBus karte, a kupovinom dobijate QR kod putem mobilnog telefona ili elektronske pošte, što znači da je dovoljno da budete na stanici samo 15 minuta pre polaska autobusa, zahvaljujući jednostavnom check-in procesu. Svi putnici koji trenutno žele da rezervišu svoje mesto u FlixBusu na direktnoj liniji iz Beograda, Novog Sada ili Subotice do Minhena, mogu iskoristiti promo vaučer od 20% do 20.12.2024.
Vaše sledeće putovanje vas čeka – rezervišite svoju FlixBus kartu, spakujte kofer i krenite u novu bavarsku avanturu!
O Flixu
Kompanija Flix nastoji da transformiše javni linijski prevoz nudeći održivu i pristupačnu opciju putovanja autobusima i vozovima u više od 40 zemalja na četiri kontinenta. Sa asset-light poslovnim modelom i inovativnom tehnološkom platformom, Flix, lansiran 2013. godine, brzo je uspostavio vodeću poziciju u javnom linijskom autobuskom prevozu u Evropi, Severnoj Americi i Turskoj, i kroz svoje brendove FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç i Greyhound, brzo se širi nadalje i u Južnoj Americi i Indiji.
S obzirom na važnost održivog putovanja, Flix teži da postane karbonski neutralna kompanija do 2040. godine u Evropi, a do 2050. na globalnom nivou. Kako bi procenio svoj napredak unutar naučno priznatih okvira, Flix je postavio ciljeve za emisiju gasova u sklopu SBTi inicijative.
Dok kompanija Flix upravlja komercijalnim aspektima poslovanja kao što su planiranje mreže, određivanje cena, operativna kontrola, marketing i prodaja, upravljanje kvalitetom, kao i stalni razvoj proizvoda na osnovu stvarnih podataka, Flix autobuski partneri obavljaju svakodnevni prevoz. Inovativna kombinacija Flix tehnološke i prodajne platforme sa tradicionalnim prevozom putnika pretvorila je evropski start-up u vodeću globalnu tehnološko-putničku kompaniju.
Za više informacija posetite web stranicu www.flixbus.rs
Zvezda pokazala Evropi da joj je mesto u plej-ofu: Kad imaš igrača koji može sve, pobede se i najbolji!
Šta čeka Zvezdu i Partizan u Evroligi? Jedan grad može da bude prekretnica sezone, tamo "večiti" idu prvo!
Stručnjak za energetiku o sankcijama NIS-u: Cene goriva bi otišle u nebesa i došlo bi do nestašice
Partizanovog igrača čeka duža pauza: Mijailović otkrio detalje o povredi košarkaša!
Željko učio igrače kako da promaše slobodno bacanje: Uzeo loptu, šutnuo i okrenuo se ka Amerikancu (video)