Slušaj vest

Da li su to sveže salate i ceđeni sokovi ili ostaci jučerašnjeg ručka? Iako verovatno niste o tome ranije razmišljali, ono što čuvamo u našim frižiderima mnogo govori o izborima koje svakodnevno pravimo. Sadržaj našeg frižidera u potpunosti održava naš životni stil, prehrambene navike i prioritete, a mi smo prepoznali tri različita profila.

Na prvom mestu, kao najbrojnija grupa, ističu se zaposleni. Njihov životni stil je sinonim za dinamiku, a isti karakteriše stalna trka s vremenom koja nameće praktičnost i efikasnost kao prioritete u svim sferama. U takvim uslovima, mnogi posežu za akcijama i pogodnostima koje štede vreme, pa tako i za akcijom koju nudi Wolt. U saradnji sa Mercatorom, od 7. oktobra do 3. novembra, dostupne su posebne pogodnosti koje omogućavaju bržu i povoljniju kupovinu, što zaposlenima olakšava svakodnevicu i daje im više vremena za druge obaveze.

Sa druge strane, frižider onih koji se trude da se hrane zdravo obično je pun organskih proizvoda. Od svežeg voća i povrća do skoro nezaobilaznog bademovog i sojinog mleka, kao i ceđenih sokova, ovaj profil oslikava predanu brigu o sopstvenom zdravlju i očuvanju životne sredine. Zahvaljujući povoljnim opcijama koje nudi Wolt, lokalni i organski proizvodi iz IDEA, IDEA Organic, Roda i Mercator prodavnica dostupni su putem Wolt aplikacije. Na taj način, ne samo da se štedi vreme, već se omogućava lakši pristup svežim, nutritivno bogatim namirnicama koje doprinose očuvanju zdravlja i promovišu održive prehrambene navike.

Za kraj smo ostavili najslađu grupu – ljubitelje domaće kuhinje! Oni ne uživaju samo u pripremi obroka, već i u stvaranju toplih, nezaboravnih trenutaka za stolom sa porodicom i prijateljima. Inspirisani tradicijom, često se oslanjaju na sezonske proizvode – u njihovom frižideru uvek ima jaja, mlečnih proizvoda, povrća, mesa, domaćeg pekmeza i ajvara. Ponekad, umorni od kuvanja, odlučuju se da isprobaju Wolt aplikaciju po prvi put, gde ih čeka jednostavan način da dođu do najkvalitetnijih sastojaka. Novi korisnici, pri prvoj kupovini u odabranim prodavnicama, dobijaju popust od 700 RSD na porudžbine veće od 2.500 RSD, što im omogućava povoljniji i lakši pristup svežim i kvalitetnim namirnicama.

Bez obzira na to kako izgleda unutrašnjost vašeg frižidera, jasno je da on nije samo mesto za čuvanje namirnica, već predstavlja odraz naših životnih stilova, prioriteta i strasti. Wolt i Mercator olakšavaju svakodnevnu kupovinu i daju mogućnost potrošačima da prilagode sadržaj svog frižidera i otkriju nove, dostupne opcije za sve.

Wolt i Merkator 02(1) copy.jpg
Promo