Slušaj vest

Novi dizajn prodavnice je moderan i u potpunosti oslikava Yettel brend, a enterijer je kreiran tako da korisnicima pruži jedinstveno iskustvo istraživanja ponuda i kupovine.


„Naša nova prodavnica nudi više od estetskog doživljaja. Prilagodili smo svaki deo prostora, kako bi unapredili iskustvo kupovine. Od elegantnog uređenja, preko boljeg organizovanja proizvoda, do savremenih tehnologija – sve je osmišljeno sa namerom da se korisnici osećaju kao kod kuće“, rekao je Vojislav Jovanović, direktor prodaje u Yettelu.


Na projektu je učestvovao međunarodni tim, jer Yettel predstavlja identičan dizajn na svim tržištima na kojima posluje, kako bi korisnici imali bolje iskustvo, gde god da posete prodavnicu.


„Otvaranjem u Zemunu zapravo počinjemo projekat redizajna svih naših prodavnica koji će trajati tri godine i za koji planiramo da izdvojimo značajna sredstva. Tražili smo način kako da prevedemo sve ono što je naš brend i šta on sa sobom nosi u izgled prodavnica, čime smo kreirali dizajn jedinstven na tržištu“, dodaje Jovanović. Prodavnicu je svečano otvorio generalni direktor kompanije, Majk Mišel.
Nove Yetelove prodavnice su čistog dizajna, i, u isto vreme, su odgovorne prema životnom okruženju, jer su izgrađene od prirodnih materijala i imaju posebne elemente za reciklažu.


Pozivamo sve da posete Yettel prodavnicu u Zemunu, u Glavnoj ulici, i osete potpuno novo iskustvo kupovine!

Promo, Dusan Petkovic/ProRec production Prva redizajnirana Yettel prodavnica u Zemunu