Novi dizajn prodavnice je moderan i u potpunosti oslikava Yettel brend, a enterijer je kreiran tako da korisnicima pruži jedinstveno iskustvo istraživanja ponuda i kupovine.
„Naša nova prodavnica nudi više od estetskog doživljaja. Prilagodili smo svaki deo prostora, kako bi unapredili iskustvo kupovine. Od elegantnog uređenja, preko boljeg organizovanja proizvoda, do savremenih tehnologija – sve je osmišljeno sa namerom da se korisnici osećaju kao kod kuće“, rekao je Vojislav Jovanović, direktor prodaje u Yettelu.
Na projektu je učestvovao međunarodni tim, jer Yettel predstavlja identičan dizajn na svim tržištima na kojima posluje, kako bi korisnici imali bolje iskustvo, gde god da posete prodavnicu.
„Otvaranjem u Zemunu zapravo počinjemo projekat redizajna svih naših prodavnica koji će trajati tri godine i za koji planiramo da izdvojimo značajna sredstva. Tražili smo način kako da prevedemo sve ono što je naš brend i šta on sa sobom nosi u izgled prodavnica, čime smo kreirali dizajn jedinstven na tržištu“, dodaje Jovanović. Prodavnicu je svečano otvorio generalni direktor kompanije, Majk Mišel.
Nove Yetelove prodavnice su čistog dizajna, i, u isto vreme, su odgovorne prema životnom okruženju, jer su izgrađene od prirodnih materijala i imaju posebne elemente za reciklažu.
Pozivamo sve da posete Yettel prodavnicu u Zemunu, u Glavnoj ulici, i osete potpuno novo iskustvo kupovine!
"Ovo je trenutak da njemu odgovorim, kome nije jasno objasniću opet": Željko se naljutio, Partizan je oštećen
"Gde ide ABA liga sa ovakvim suđenjem? Partizan će da stavi prst na čelo": Mijailović podigao glas zbog grešaka
Uroš Blažić pretučen u zatvoru u Smederevu: Ubica iz Mladenovca stupio u štrajk glađu
Crvena zvezda bez petorice u Evroligi: Sferopulos progovorio o problemima, ima 11 igrača na raspolaganju
"Mrtvak, uništio je Božić": Sraman napad Amerikanaca na Nikolu Jokića!