Slušaj vest

DTL PerSu marketi kroz godine su postigli značajan uspeh, kontinuirano se razvijajući i adaptirajući tržišnim uslovima. Iako su izazovi u poslovanju prisutni, kompanija je konstantno radila na unapređenju usluga, širenju asortimana proizvoda i optimizaciji procesa.

Osnovana davne 1997. godine kao STR BB, od kioska i 4 prodavnice, kompanija BB Trade danas broji 177 maloprodajnih objekata na teritoriji Vojvodine i Beograda, a zapošljava više od 1300 radnika i idealno je mesto za kupovinu preko 1.800 000 zadovoljnih kupaca mesečno.

U 2024. godini velika DTL PerSu porodica bogatija je za 6 novih marketa, a renovirano je nekoliko objekata koji su, pored osveženog vizuelnog enterijera i eksterijera, dobili novu opremu i značajno proširen asortiman čime su pružili sve uslove za ugodnu kupovinu.

Kao jedan od značajnih koraka koje su DTL PerSu marketi napravili u 2024. godini ističe se i veliki iskorak na online tržište, kroz saradnju s platformama za dostavu hrane – Wolt i Glovo. Uz nekoliko klikova, kupci mogu da poruče preko 4000 proizvoda iz raznovrsne ponude DTL PerSu marketa u različitim kategorijama proizvoda.

„Dostava preko ovih platformi trenutno je omogućena samo na teritoriji Beograda, Novog Sada i Zrenjanina, a očekuje se proširenje mreže i na ostala mesta. Ova saradnja rezultat je dugoročne strategije naše kompanije i digitalizacije svih naših poslovnih procesa.“ ističu iz kompanije BB Trade.

U sklopu unapređenja online trgovine i web shop-a DTL PerSu marketa, ove godine je uvedena i nova „Click and Collect“ funkcija, koja omogućava potrošačima da proizvode poruče putem web stranice DTL PerSu marketa i preuzmu ih u najbližoj DTL PerSu prodavnici.

„Uvođenjem opcije „Poruči i pokupi“ omogućili smo našim kupcima lakši pristup širokoj ponudi neophodnih proizvoda, poput bele tehnike, kućnih aparata, kao i sezonskih artikala - baštenskih garnitura, bicikala, trotineta itd. Osim toga, korišćenjem ove usluge naši kupci besplatno preuzimaju proizvode, odnosno nemaju troškove dostave.“

Jedan od najvećih poduhvata kompanije BB Trade u 2024. godini je otvaranje novog DTL PerSu distributivnog centra u Zrenjanu, koji je svojim modernim dizajnom i opremom značajno unapredio logističke kapacitete i omogućio bržu i efikasniju distribuciju proizvoda. Novi distributivni centar prostire se na površini od 10.500 kvadratnih metara. Povećanjem kapaciteta skladišta, DTL PerSu će biti u mogućnosti da brže odgovori na potrebe tržišta, obezbeđujući kupcima kvalitetne proizvode u najkraćem roku.

Slika 1.jpg
Promo 

Pored poslovnih poduhvata i usredsređenosti na rast i razvoj kompanije, DTL PerSu marketi nisu zaboravili ni na razvoj društva i lokalnih zajednica u kojima posluju. Kroz različite inicijative, kao što su ekološki projekti, podrška obrazovnim i kulturnim programima, pomoć lokalnim zajednicama, DTL PerSu marketi pokazuju svoju posvećenost održivom poslovanju i društvenoj odgovornosti. Kao rezultat toga, DTL PerSu marketi ove godine obeležili su i 10 godina postojanja velike humanitarne akcije Topli dinar. Kroz kampanju „Topli dinar“ svake godine ogrev dobije novih 100 socijalno ugroženih porodica na teritoriji Vojvodine i šire.
„Ponosni smo na svih 10 godina postojanja velike humanitarne akcije Topli dinar. Trudimo se da u mestima gde poslujemo ne budemo samo omiljeno mesto za kupovinu, nego i komšija koji će prvi pomoći u nevolji.“

Slika 3.jpg
Promo 

Kao društveno odgovorna kompanija, DTL PerSu marketi preduzeli su korake ka zelenijoj budućnosti, investiranjem u postavljanje solarnih panela na nekoliko svojih objekata. Trenutno su postavljeni solarni paneli na Upravnoj zgradi DTL PerSu u Zrenjaninu, i na objektima u Zrenjaninu i u Tordi. Ako pogledamo statistiku, u toku 2024. godine DTL PerSu marketi proizveli su i iskoristili za sopstvene potrebe 125.000KWh, što je oko 30% potrošnje energije tih objekata, odnosno 30% potrošnje objekata je „zelena energija“. Da podsetimo, klasična proizvodnja električne energije iz termoelektrana, za proizvodnju 1000KWh oslobađa 1000kg emisije CO2.

DTL PerSu marketi zaključuju godini s ponosom na sve što su postigli - od unapređenja ponude i poslovanja, do doprinosa lokalnim zajednicama i održivim projektima. Ovi uspesi ne bi bili mogući bez posvećenosti tima, podrške partnera i poverenja kupaca. U 2025. godinu ulaze s optimizmom i ambicijama da postignu još više, a njihov cilj ostaje isti – da budu lideri u kvalitetu, inovacijama i društvenoj odgovornosti, istovremeno nastavljajući izgradnju dugoročnih veza sa zajednicom i tržištem. Jer kako jedna od njihovih osnovnih filozofija kaže – DOBRO IDE U KRUG.