U svetu koji se brzo menja, sve češće se postavljaju standardi kako treba da izgledamo, šta treba da radimo i ko treba da budemo, a mnogi zaboravljaju ključnu vrednost - biti autentičan. Ako se pitate zašto je pravo bogatstvo prihvatiti sebe onakvima kakvi jesmo, samo pomislite na svakodnevne pritiske i očekivanja koja nameću slike savršenstva. A savršenstvo, neko je jednom rekao, ne postoji, zar ne?
I kada kažemo "autentičnost", ne mislimo na trend ili apstraktnu ideju, već na temelj samopouzdanja, unutrašnje ravnoteže i ispunjenog života. Biti svoj znači prihvatiti svoje jedinstvene osobine, ali ni to nije sve. Biti svoj znači imati hrabrosti da ih podelimo sa svetom, bez straha od osude. U društvu koje sve više teži ispunjenju očekivanja, važno je podsetiti se na snagu unutrašnje snage i sposobnosti da budemo upravo to - svoji, jedinstveni, autentični.
Ako do sada niste bili sigurni kako da uspete u tome, kampanja #potpunoja koju pokreće kompanija dm dala je savršen odgovor koji širi poruke o važnosti autentičnosti i različitosti. Uspeva da osnaži pojedince i podstakne ih da slave svoju jedinstvenost, ne skrivajući svoje prave osobine, nego ih ponosno pokazujući svetu. Slogan #potpunoja poziva vas da ne živite pod maskama koje nameće društvo, već da se oslobodite tih pritisaka i prihvatite sebe u svom punom obliku. To je potvrdila i Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
"Okupili smo se da pričamo o jednoj važnoj temi, a to je autentičnost, tema koja je zapravo i centar nove dm kampanje koja će trajati naredne dve godine. Nasuprot svim stereotipima i mitovima koji se promovišu danas u društvu i na društvenim mrežama, dm podržava pojedinca da se okrene sebi i zdravim odnosima", rekla je Svetlana Jovanović Mitić.
Kompanija dm organizovala je i panel diskusiju, koja je okupila brojne uticajne ličnosti i istaknute stručnjake - psihijatre Oliveru Vuković, Roberta Grujičića i Mihaila Ilića. Stručni tim, koji je poznat po popularnom podkastu "Dva i po psihijatra", svojim temama već dugo pomaže ljudima da se oslobode unutrašnjih blokada i socijalnih normi koje često sprečavaju izražavanje istinskih želja i potreba.
Panelisti su sa prisutnima podelili svoja iskustva o važnosti prihvatanja sebe, o tome kako današnje društvo, naročito putem društvenih mreža, utiče na našu percepciju vlastite vrednosti i mentalno zdravlje. Govorili su o tome kako svakodnevni pritisci mogu da utiču na mentalno zdravlje, ali i da društvene mreže takođe mogu da budu moćan alat za širenje vrednosti poput prihvatanja različitosti i podrške autentičnosti.
Kampanja #potpunoja poziva vas da prihvatite svoju jedinstvenost i različitost. Ona vas podseća da je svako od vas vredan baš onakav kakav jeste i da je prava lepota u tome što ne morate da se uklapate u tuđe predstave o tome kako bi trebalo da izgledate.
Ako ovih dana naiđete na ogledalo sa heštegom #potpunoja, ne ustručavajte se. Zastanite, uslikajte se i podsetite se svoje jedinstvenosti. Kroz fotografije stvarnih ljudi sa različitim životnim pričama, ova kampanja slavi snagu autentičnosti, a poruka koja povezuje sve prikazane fotografije je jednostavna - najlepše je biti svoj.
Neka svaki dan bude prilika da pokažete svoje pravo "ja"!