Kako je ispričala u objavi, problem je nastao svega pola sata nakon što je naručila određene proizvode putem aplikacije. Na njeno zaprepašćenje, primetila je da je neko iskoristio njen nalog i naručio dodatne proizvode bez njenog znanja. Time je ostala oštećena za nekoliko hiljada dinara.
- Neko je naručio robu sa Temu-a i koristio moju karticu pola sata nakon što sam ja naručila za sebe. Prijavila sam krađu, obrisala karticu, promenila šifru, prijavila našoj banci i sad čekam. Ima li neko slično iskustvo? - upitala je Dušica.
Njena priča izazvala je veliku pažnju i brojne komentare drugih korisnika. Dok su neki tvrdili da je problem možda nastao zbog slabih sigurnosnih mera, drugi su apelovali na korisnike da budu oprezni prilikom unosa podataka o plaćanju.
Priča je inače dobila epilog 10-ak dana kasnije, kada se ista žena javila u grupu sa razjašnjenjem.
- Pomogli su mi iz kontakt centra Temu, i utvrdili smo da to nema nikakve veze sa njima, bili su brzi i efikasni. Sada bijem bitku sa bankom, ali to je druga priča - napisala je ona, i time otklonila sumnje da je servis Temu imao veze sa ovom neprijatnošću.
napomena: tekst je izmenjen 24.2.2024
BONUS VIDEO: