Navikli smo da nam sve bude instant – poručivanje hrane, plaćanje računa onlajn, rezervisanje smeštaja za odmor, spisak je dugačak. Tek kad se nađemo u situaciji u kojoj čekanje postane prepreka, shvatimo koliko su inovativna rešenja zapravo neophodna i koliko nam olakšavaju svakodnevicu.
Od trenutka kada nam je za obavljanje svakodnevnih aktivnosti postao dovoljan mobilni telefon, gde smo aplikacije povezali sa našom karticom u banci, sve nam je gotovo nadohvat ruke. Tako je ono što nam je do pre samo pet ili deset godina bilo nezamislivo postalo nova normalnost. Dovoljno je samo nekoliko puta da kliknemo na ekran „pametnog“ telefona i voilà – obavili smo ono što želimo, i to brzo, lako i jednostavno, gde god i kad god.
Ipak, uživanju u benefitima novih tehnologija povremeno na određeno vreme dođe kraj - koliko puta vam se desilo da morate da otvorite ili promenite račun u banci? Već znate: sledi odlazak do filijale banke, potraga za parkingom, čekanje u redovima, popunjavanje papirologije, loši vremenski uslovi. Proces koji biste najradije izbegli, ponovo je pred vama, a radije biste ostali kod kuće. Zvuči poznato?
Taman kad mislite da ste sve obavili, dolazi trenutak kada shvatate da morate da čekate da vam stigne debitna kartica. Niste iznenađeni – znate da je to standardna procedura koja može da traje od svega nekoliko dana, pa i do dve nedelje. Onog trenutka kada želite svoj novac da prebacite na drugi račun, izvršite online kupovinu, koristite bankomat, uviđate da se svaki dan bez debitne kartice čini kao večnost. Sve ono što vam je bilo lako dostupno jednim klikom, sada postaje zahtevniji proces za koji nemate vremena ni strpljenja.
„Moderni problemi zahtevaju moderna rešenja“
Paralelno sa razvojem novih, inovativnih rešenja, menjaju se naše navike i način na koji obavljamo svakodnevne aktivnosti. Istovremeno, i naše nove navike diktiraju razvoj novih digitalnih usluga. Prepoznajući ovo, OTP banka, kao pionir i jedan od lidera u oblasti inovacija, osluškuje potrebe svojih klijenata i nastoji da pruži odgovore na njih.
Račun u banci možete da otvorite i onlajn!
OTP banka je svojim postojećim i potencijalnim klijentima omogućila uslugu onlajn otvaranja računa, a na raspolaganju su Fluo, Praktik i Prestiž paketi. Sve to bez odlaska u banku, u par jednostavnih koraka. Sve što je potrebno je 20 minuta slobodnog vremena, stabilna Internet konekcija, mobilni uređaj sa funkcionalnom prednjom kamerom, važeća lična karta ili pasoš Republike Srbije kao i dokument koji može potvrditi adresu prebivališta. Po popunjavanju osnovnih podataka u predviđena polja i obavljenom kratkom video pozivu sa agentom OTP banke, na broj telefona stiže kod uz koji se potpisuje ugovor i time je proces otvaranja računa završen – brzo, lako i jednostavno.
Predstavljamo vam digitalnu karticu
Posebna pogodnost koju nudi OTP banka jeste Digital first - digitalna debitna kartica koja se dobija putem OTP m-bank aplikacije odmah nakon otvaranja računa, tako da više ne morate da čekate fizičku, plastičnu karticu da biste plaćali.
Dakle, digitalnu karticu možete odmah da koristite za onlajn plaćanja ili da je dodate u mobilni novčanik, instalirate Apple Pay i Google Pay, da njome plaćate beskontaktno na prodajnim mestima i podižete novac beskontaktno sa bankomata. Podaci debitne kartice, kao što su broj kartice, datum isteka i CVC kod, nalaze se u aplikaciji i prilikom onlajn plaćanja, te više nema potrebe za prekucavanjem podataka sa plastične kartice jer ih jednostavno možete kopirati.
Zaista, kada znaš, više ne čekaš. Sve što je potrebno staje u mobilni telefon. Čovek se na lepe stvari lako navikne, a OTP banka je tu da svakodnevne finansijske potrebe učini jednostavnijim i efikasnijim.