• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Erste banka tera decu da budu gramziva

Posle bilborda Univerziteta "Megatrend", koji su pozivali mlade da završe fakultet i "pale" iz zemlje, Erste banka je deci poslala poruku da budu gramziva, piše "Press".

Pre nekoliko dana na ulicama Beograda pojavili su se reklamni panoi na kojima devojčica, koja nema više od šest godina, sa šoljom kafe u ruci poručuje: "Je l' i ti imaš svoj stan?"

Psiholozi, pedagozi i sociolozi ne samo da osuđuju korišćenje dece u marketinške svrhe, već smatraju da je ovakva poruka loša za dečji razvoj.

Oni ističu i da ovakva reklama forsira novac kao najveću društvenu vrednost.

Specijalista školske psihologije Biljana Lajović kaže za "Press" da joj se ova reklama na prvi pogled nije svidela, jer forsira materijalne vrednosti.

"Prvo želim da istaknem da banka nikako ne treba da koristi decu u svoje svrhe na bilo koji način, bio on dobar ili loš. Drugo, dete tih godina treba da živi u porodici gde se gaje zajedničke vrednosti, a ne da ima svoj stan. Treće, to je pokušaj da se cilja u slabu roditeljsku tačku", ocenila je Lajovićeva i dodala da se na taj način pridaje beskrajno veliki značaj materijalnim vrednostima, što je neprimereno tom uzrastu.

Socijalni psiholog Instituta za javno zdravlje "Batut" Vesna Tomić se pita kome je palo na pamet da uradi takvu reklamu.

"Prvo, dete od tri-četiri, godine, koje drži šoljicu za kafu, a zatim još i pita za stan. Nedopustivo je da devojčica tog uzrasta ppostavlja takvo pitanje, jer se na taj način šalje loša poruka, prvo sa razvojnog, a zatim i psihološkog aspekta za decu. Ova reklama prema mom mišljenju šalje poruku da bi devojčice trebalo da budu materijalisti", ocenila je Tomićeva.

U Erste banci "Press" juče nije mogao da dobije komentar na njihovu reklamnu kampanju.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image