WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu, i to sa 128.448 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 239.712 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju martovski podaci zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija „Gemius“.

Najčitaniji smo s najvećim brojem jedinstvenih korisnika i najangažovanijom i najlojalnijom publikom, a naš medijski portfolio pokriva 79,25% internet korisnika u Srbiji.

Zahvaljujemo svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, s Kurirom, Mondom i Espresom na čelu, koji se dominantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

Snaga medijskih grupacija

WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji po broju jedinstvenih korisnika sa 3,59 miliona jedinstvenih korisnika, što je 3,71% više od konkurencije, dok je 79,25% korisnika interneta u Srbiji provodilo čak jedan sat i tri minuta mesečno na našim portalima.

4X5 WMG GRAFIKONI 01-04-25 copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

Dominacija u kategorijama SPORT i ŽENA/LIFESTYLE

Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u segmentima: sport i žena/ lifestyle.

* WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), WMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs)

KURIR NAJČITANIJI PORTAL U SRBIJI

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 76 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i publikom koja se u proseku zadržala 55 minuta na portalu. Stranice Kurira su tokom marta otvorene više od 186 miliona puta, što je za 5% više od prvog sledećeg konkurenta.

MONDO ISPRED DIREKTNE KONKURENCIJE

Portal Mondo nastavlja da potvrđuje svoju snagu na tržištu, sa 24.384 više jedinstvenih korisnika u odnosu na petoplasirani N1, kao i 67.584 više jedinstvenih korisnika u odnosu na šestoplasirani Nova.rs. Kurir i Mondo dodatno potvrđuju dominaciju WMG grupacije, zauzimajući mesta među top pet sajtova prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija „Gemius“. Ovi rezultati ponovo potvrđuju poziciju WMG-a kao lidera na tržištu.

WMG GRAFIKONI 01-04-25 KATEGORIJE copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

HVALA NA POVERENJU!

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, Elle Srbija, EUpravo zato i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.

Zahvaljujemo svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, zasad jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs