Slušaj vest

WMG nastavlja totalnu dominaciju na digitalu, a Kurir je pozicioniran kao najsnažniji medijski brend u Srbiji, i to od prvog dana kada je „Gemius“ uveo prikaz snage medijskih brendova. Zvanični podaci za mart potvrđuju da je Kurir najčitaniji portal u Srbiji, dok je Kurir televizija među najgledanijim kablovskim televizijama koja je od sada dostupna i na SBB-u, kanal 9.

Kurir najčitaniji portal u Srbiji i u martu

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 76 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i publikom, koja se u proseku zadržala 55 minuta na portalu. Stranice Kurira tokom marta otvorene su više od 186 miliona puta, što je za 5% više od prvog sledećeg konkurenta.

4X5 KURIR GRAFIKONI 01-04-25_1 otvorene strane copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

KURIR STIL: Ženski portal broj 1 u Srbiji

Kada je reč o ženskim portalima, „Gemiusovi“ podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U martu je Stil imao čak 24,6 miliona otvorenih strana, odnosno 6,5 miliona više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta. Kurir Stil korisnici otvore 35,67% više strana,  što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Stil. Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na portalu Kurir Stil, dobije se neverovatan broj od 67 godinA i 342 dana. To znači da smo za 128k sati ispred drugoplasiranog ženskog sajta.

4X5 KURIR STIL GRAFIKONI 01-04-25_5 svi grafikoni copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

KURIR ZDRAVLJE: Prvi izbor za informacije o zdravlju u Srbiji

Podaci „Gemiusa“ iz marta pokazuju da je Kurir Zdravlje i dalje prvi izbor za sve koji traže najnovije informacije o zdravlju, ishrani, vežbanju i mentalnom zdravlju u Srbiji. Kurir Zdravlje beleži 37% više poseta u odnosu na konkurenciju, što potvrđuje njegovu superiornost i relevantnost. U martu su korisnici ovog portala otvorili čak 709.668 stranica više nego korisnici Telegraf eKlinike, dok su se na portalu Kurir Zdravlje u proseku zadržali 5 minuta. U poređenju s Telegraf eKlinikom, Kurir Zdravlje na mesečnom nivou ima 48.624 korisnika više, što potvrđuje da je ključna destinacija za sve koji žele kvalitetne savete i stručne članke o aktuelnim temama iz zdravstva. Sa sadržajem osmišljenim da zadovolji potrebe kako stručnjaka, tako i onih koji teže unapređenju svog zdravlja, ovaj portal je vaš pouzdani izvor informacija o svim aspektima očuvanja zdravlja.

4X5 KURIR ZDRAVLJE GRAFIKONI 01-04-25_5 svi grafikoni copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

KURIR TECH: Broj 1 destinacija za sve informacije o tehnologiji u Srbiji

Prema podacima „Gemiusa“ iz marta, Kurir Tech se ističe kao vodeći izvor za sve koji žele da se informišu o najnovijim dešavanjima u svetu tehnologije. Ova sekcija pruža sveobuhvatne informacije o velikim tehnološkim kompanijama, društvenim mrežama, najnovijim softverskim i hardverskim rešenjima, gejmingu, veštačkoj inteligenciji i kriptovalutama. Kurir Tech takođe nudi savete o bezbednosti na internetu, detaljne recenzije proizvoda, kao i informacije o smart uređajima, električnim automobilima i upotrebi AI u svakodnevnom životu. Portal je posvećen pružanju korisnih "how to" saveta i analizi uticaja tehnologije na društvo i psihologiju korisnika. U poređenju s konkurencijom, Kurir Tech na mesečnom nivou ima 67.776 korisnika više. Kurir Tech korisnici provedu čak 88,66% više vremena na tech stranama od korisnika B92 Tehnopolisa, ostvare preko 16% više poseta i otvore 28% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Tech.

4X5 KURIR TECH GRAFIKONI 01-04-25_5 svi grafikoni copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

Kurir televizija među najgledanijim kablovskim televizijama na mrežama na kojima je dostupna

Za samo četiri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira među najgledanijm kablovskim televizijama na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednje vreme često je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca. 

Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 650.000 gledalaca na dnevnom nivou, a konstantno beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti od svih kablovskih kanala (preko 50%) kada se posmatra total auditorijum, dok u se ciljnoj grupi premašuje 40%. (Izvor: Nielsen)

Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, s najboljim informativnim emisijama i s mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i sa omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.