Ulice su pune života, ideja i neodoljive kreativne energije. I upravo u toj atmosferi, u samom srcu dizajnerske prestonice, dogodio se jedan od najupečatljivijih trenutaka ovogodišnje Nedelje dizajna. MONDO je bio među prvima koji su zakoračili u "Povezane senzacije" brenda Ploom, uređaja za zagrevanje duvana namenjenog odraslim potrošačima nikotinskih proizvoda.
Događaj koji se održao na adresi Via Tortona 32, bio je pravo čulno putovanje. Među gostima su bile i naše poznate voditeljke Kristina Radenković i Dragana Kosjerina, koje su na licu mesta doživele sve ono o čemu se danima priča u svetu dizajna. Sa osmehom na licu, podelile su utiske sa posetiocima, potvrđujući da se ovakav doživljaj retko sreće.
Brend Ploom je još jednom pokazao da dizajn ne mora da bude samo estetski, već da može da postane produžetak ličnog izraza, osećaja i stila. "Povezane senzacije" jesu upravo to - spoj umetnosti, tehnologije i emocije. Instalacija se sastojala od četiri pažljivo osmišljena prostora, svaki sa svojom atmosferom, svetlom, zvukom i porukom, u kojem je publika postala deo umetničkog izraza.
Poseban akcenat bio je na saradnji sa šest umetnika iz različitih delova sveta - od Grčke, Nemačke i Italije, pa sve do Malezije i Filipina. Njihovi radovi, predstavljeni kroz dizajn prednjih panela za Ploom uređaje, pokazali su kako različite kulture mogu da se povežu kroz savremeni vizuelni jezik. I zaista, svaki panel nosio je priču o ličnom pogledu na čulni svet.
U prvom prostoru, posetioci su dočekani Ploom Special Edition Stripe Blue delom japanskog umetnika Kosuke Kawamure, koje govori o spoju funkcionalnosti i estetike. Sledeći korak vodio je u Ploom Design House, prostor u kom su paneli umetnika otkrili koliko emocije mogu da budu utkane u dizajn. Filippos Theodorides iz Grčke spojio je tradicionalne i moderne elemente svoje zemlje, dok je Valentin Elias Renner iz Nemačke koristio tehniku konca i eksera kako bi simbolizovao globalne veze.
U sledećoj zoni, posetioci su postajali deo interaktivne instalacije, svojevrsnog umetničkog sveta gde se gube granice između autora i publike. Na kraju puta, svi su imali priliku da stvore dizajn koji odgovara njihovom senzibilitetu. Kako i ne bi, kad upravo to i jeste filozofija brenda Ploom: individualnost, čulnost i povezanost. Za sve punoletne ljubitelje inovacija, estetike i dobrog dizajna, ovaj događaj je bio mnogo više od učešća na prestižnom sajmu. Bio je to doživljaj koji se pamti.
VAŽNO: OVO NE ZNAČI DA JE UPOTREBA DUVANSKIH PATRONA BEZBEDNA ILI DA ELIMINIŠE RIZIK ZA ZDRAVLJE ILI ZAVISNOST POVEZANU SA UPOTREBOM DUVANA. NIJEDAN DUVANSKI PROIZVOD NIJE BEZBEDAN. SAMO ZA PUNOLETNE.