WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu, i to sa 142,992 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 365,424 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju podaci za mesec maj zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija „Gemius“.

4X5 WMG GRAFIKONI 02-06-25_3 Najvise otvorenih strana  copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

Najčitaniji smo s najvećim brojem jedinstvenih korisnika i najangažovanijom i najlojalnijom publikom, a naš medijski portfolio pokriva 79,15% internet korisnika u Srbiji.

4X5 WMG GRAFIKONI 02-06-25_5 Najviše jedinstvenih korisnika copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

Zahvaljujemo svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, s Kurirom, Mondom i Espresom na čelu, koji se dominantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

Snaga medijskih grupacija

WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji po broju jedinstvenih korisnika sa 3.57 miliona jedinstvenih korisnika, što je 4.17% više od konkurencije, dok je 79,15% korisnika interneta u Srbiji provodilo čak 52 minuta i 55 sekundi mesečno na našim portalima.

4X5 WMG GRAFIKONI 02-06-25_1 Svi grafikoni copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

Dominacija u kategorijama SPORT, ŽENA/LIFESTYLE I BIZNIS

Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u segmentima: sport, žena/ lifestyle i biznis.

* WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), WMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs, WMG Biznis (Kurir Biznis, Smartlife, E upravo zato), Ringier Biznis (Blic Biznis).

KURIR NAJČITANIJI PORTAL U SRBIJI

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 78 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i publikom koja se u proseku zadržala 44 minuta na portalu. Stranice Kurira su tokom maja otvorene više od 152 miliona puta, što je za 968 hiljada više od prvog sledećeg konkurenta.

4X5 KURIR GRAFIKONI 02-06-25_1 otvorene strane copy.jpg
Foto: GEMIUS AUDIENCE SRBIJA

MONDO ISPRED DIREKTNE KONKURENCIJE

Portal Mondo nastavlja da potvrđuje svoju snagu na tržištu, sa 257,904 više jedinstvenih korisnika u odnosu na petoplasirani Nova.rs, kao i 347,424 više jedinstvenih korisnika u odnosu na sedmoplasirani N1. Kurir i Mondo dodatno potvrđuju dominaciju WMG grupacije, zauzimajući mesta među top pet sajtova prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija „Gemius“. Ovi rezultati ponovo potvrđuju poziciju WMG-a kao lidera na tržištu.

HVALA NA POVERENJU!

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, Elle Srbija, EUpravo zato i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.

Zahvaljujemo svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, zasad jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs