Prenoseći izjavu direktora Medija centra "Železnica Srbije" Nenada Stanisavljevića lokalni mediji javljaju da motorovođa L.B. "nije poštovao propisane procedure".

Na Aškovićev "pasat" u ponedeljak uveče naleteo je "Beovoz" na relaciji Valjevo-Beograd-Pančevo.

Nesreća se desila na obezbeđenom pružnom prelazu na izlasku iz Valjeva, gde barsku prugu preseca obilazni put Valjevo-Užice.

Očevici su tvrdili, a prvi nalazi istrage potvrdili, da se u momentu nailaska "Beovoza" rampa nije spustila, a svetlosni i zvučni uređaji nisu uključili, što "nije prvi put".

Dežurnom otpravniku vozova na Železničkoj stanici u Valjevu je pre polaska "Beovoza" javljeno da rampa na izlasku iz grada ne radi, pa je on na to upozorio motorovođu.

Po svemu sudeći, L.B. pre pružnog prelaza nije zaustavio "Beovoz", kako to procedura u sličnim situacijama nalaze, a potpuno uništeni "pasat" pokojnog taksiste Aškovića, koji je danas sahranjen na Novom groblju u Valjevu, kompozicija je posle udarca gurala oko 400 metara.

Na barskoj pruzi, od Valjeva do Slovca, ima i pet neobezbeđenih pružnih prelaza na kojima su se dešavale teške saobraćajne nesreće, pa je lokalna samouprava pre tri godine zatražila od JP "Železnice Srbije" da "što pre" postavi rampu na pružnom prelazu u selu Popučke, gde je proteklih godina poginulo ili teško povređeno 20-ak ljudi.

Do danas nije ništa urađeno uprkos obećanjima, a nadležni u "Železnicama Srbije" objašnjavaju da za to nema novca, jer "obezbeđivanje jednog pružnog prelaza savremenom opremom košta oko 15 miliona dinara".

(Beta)