Igor Ćurčić ispred Gradskog stambenog objasnio je koliko građani treba da čekaju na izvršenje nekih hitnih intervencija, ali i na ostale popravke.
"Prema pravilniku o vrsti, obimu i dinamici aktivnosti na održavanju, tekućem i investicionom održavanju, one aktivnosti kojima se neposredno otklanja opasnost po život i zdravlje i sigurnost ljudi i imovine, otklanjaju se odmah po saznanju, a najkasnije u roku od 48 sati. U prevodu, to su zapravo hitne intervencije i aktivnosti na odglavljivanju, oslobađanju ljudi i stvari iz zaglavljene kabine lifta, zatvaranju vode usled pucanja cevi, odgušenju itd. Dakle pravilnik kaže da mi imamo najkasnije 48 sati od momenta kada saznamo za problem da reagujemo", objasnio je Ćurčić.
On dalje dodaje da hitne intervencije odmah kreću na teren po prijavi.
"U proseku se čeka oko 20, 25 minuta da nekoga odglavimo iz lifta. Dok pravilnik dalje mogućnost da čak i takve aktivnosti traju do 48 sati. Tako da smo značajno ispod onoga što nam propisuje pravilnik", navodi on
Kada je u pitanju, recimo, popravka lifta onda se u nalogu precizira vreme za popravku u zavisnosti od vrste kvara.
"U samom nalogu stoji vreme - pet, sedam, deset dana, a kada idemo na ponudu za veće radove, tada se u ponudi definiše koje je vreme i zadati rok da se započnu i do kada da se izvedu radovi", priča Ćurčić i dodaje da su o vremenu koje je potrebno za radove obavešteni ugalvnom svi stanari, što u velikoj meri zavisi od upravnika zgrade.
Ukoliko stanari nemaju potrebne informacije uvek umaju mogućnost da pozovu na broj 11011 - Pozivni centar grada Beograda, i da se informišu o svemu što ih interesuje.
BONUS VIDEO:
(Prva TV/Mondo)