Đilas je novinarima posle obilaska gradilišta na Savi kod Obrenovca rekao da je taj most značajan ne samo za naselja koja povezuje već i za grad Beograd, a skratiće i putovanja iz jednog dela Srbije u drugi.

"Do sada radovi idu kako je planirano. Uz ovu širinu mosta dolaze pešačka i biciklistička staza, tako da će građani iz Obrenovca i Surčina moći da prošetaju ovim mostom", rekao je Đilas.

Predsednik opštine Surčin Vojislav Janošević rekao je da je najvažnije to što most povezuje budući tranzitni pravac Sremska gazela, do petlje Dobanovci na autoputu.

"Ranije ovaj deo nije bio privlačan za investitore jer nema saobraćajnice", rekao je Janošević i dodao da će bolja infrastruktura povoljno uticati na privredu.

Predsednik opštine Obrenovac Željko Jovetić rekao je da ta teritorija ovim mostom dobija alternativnu vezu sa glavnim gradom Srbije.

"Od Šapca do Ostružničkog mosta, ovo je jedini most i nadam se da će rokovi izgradnje biti ispunjeni", rekao je Jovetić.

Most kod Obrenovca biće širok 14,5 metara, sa dve saobraćajne trake, trotoarima na obe strane i dva pojasa za instalacije i infrastrukturu. Most je dugačak 630 metara.

Most preko Save u Obrenovcu deo je takozvane Sremske gazele koja će od mosta voditi do petlje Dobanovci na autoputu. Sremska gazela biće duga 21 kilometar, a radovi su u toku na deonici dugoj sedam kilometara.

Radove na mostu finansiraju Grad Beograd i Ministarstvo životne sredine i prostornog planiranja. Most je počeo da se gradi pre više od 20 godina, a radovi su obustavljeni 1997. godine.

(Beta)