• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Bronzani lav za McCann Erickson Beograd

Kampanja agencije McCann Erickson Beograd, "Niste sami", osvojila je "Bronzanog lava" u Kanu, na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu, saopšteno je danas iz te agencije.

Projekat realizovan za Telefonsko savetovalište za borbu protiv suicida su vodeći svetski stručnjaci iz oblasti komunikacija ocenili kao jedan od najuspešnijih u kategoriji kreativnog korišćenja medija.

"Veoma smo dirnuti zbog nagrade koju je agencija McCann Erickson dobila za projekat koji smo zajedno relizovali. Nagrada govori da je žiri prepoznao snagu kampanje, koja je primenljiva u celom svetu.

Kampanjom smo želeli da simbolično ukažemo na to da uvek postoji rešenje i nada za sve. Nadamo se da će i ovo međunarodno priznanje dodatno uticati na društveno odgovorene kompanije da podrže naš centar”, izjavila je ovim povodom direktorka Telefonskog savetovališta za prevenciju suicida Branka Kordić.

Kampanja agencije McCann Erickson Beograd nagrađena je "Bronzanim lavom" u kategoriji "Mediji - humanitarne organizacije, javno zdravlje i bezbednost, poruke za povećanje svesti javnosti", u konkurenciji od skoro 3.000 radova iz celog sveta.

Za ovogodišnji Kanski festival kreativnosti, agencije iz više od 90 država prijavile su preko 28.000 radova, najveći broj prijavljenih radova u istoriji festivala.



"Ovo je veliki uspeh. Agencija je nagrađena za pro bono kampanju, gde je, u uslovima nepostojanja budžeta prava ideja, ona koja pogađa direktno u srce, jedino merilo uspešnosti", izjavila je direktorka agencije McCann Erickson Beograd Zdenka Milanović povodom osvajanja ove prestižne nagrade.

McCann Grupa, u okviru koje posluje i agencija McCann Erickson Beograd, za 14 godina rada, postala je jedini komunikacioni sistem iz regiona koji je osvojio dva kanska lava.

"Zlatnog lava" 2009. donela je agencija McCann Erickson Skoplje za kampanju za podizanje javne svesti o prevenciji raka testisa.

Međunarodni festival kreativnosti "Cannes Lions" koji se već 58 godina održava u Francuskoj, kao najprestižniji i najveći festival iz ove oblasti u svetu, predstavlja vodeću svetsku smotru u oblasti komunikacija.

Svake godine na festivalu učestvuju najveće svetske kompanije, brendovi, javne ličnosti i značajna imena iz sveta komunikacija i medija, navedeno je u saopštenju, McCann Erickson Beograd.

(MONDO)

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image