Mladić, oblepljen lepljivom trakom oko celog tela i širokog stuba privlači od ranih jutarnjih časova veliku pažnju prolaznika u jednoj od najprometnijih beogradskih ulica.

Iako se prilepio za zgradu koja se nalazi nedaleko od sedišta Demokratske stranke, on nije ovo učinio zbog neke nepravde, egzistencijalnih problema ili zbog Hadžića.

On samo reklamira MTV šou "Pranked", polusatnu emisiju, koja promoviše najsmešnije situacije uhvaćene kamerom, uglavnom "koledž humor", sličan našim forama iz vojske.

Dosta hrabar potez Marka Savića, umetničkog direktora marketinške agencije McCann Erickson.
Iako je već sat vremena bio zalepljen za stub, a planirao da tu "visi" bar još pola sata, bio je dobrog raspoloženja, mada su mu šake malo pomodrele.

Naravno, on nije mogao da da izjavu za MONDO, ali je na naša pitanja potvrdno odgovarao klimajući jedva glavom.

(MONDO, A.Ć.)