Slušaj vest

Dobri ljudi su me sklonili u pansion i pružili sigurnost, ali još uvek čekam svog druga. Sanjam o šetnjama, igrama i prilici da volim i budem voljen.“ Možda mogu postati baš tvoj najbolji prijatelj?

Toni je jedna od kuca o kojoj brine Udomi.bre ekipa, sa kojima je Direct Media, a uz podršku Led Mreže Srbije, pokrenula u oktobru CSR DION kampanju „Svako ime čeka svoj dom“. Cilj je bio da se, kroz inovativnu digitalnu out-of-home platformu DION, omogući da poruke o udomljavanju napuštenih pasa, o kojima brine @udomi.bre, budu prikazane na LED ekranima širom Srbije.

“Sada dalje razvijamo ovu inicijativu, kroz nove aktivnosti, partnerstva i projekte koji povezuju tehnologiju, kreativnost i društvenu svest. Postali smo kumovi jedne kuce Klare kako bismo poslali poruku da svako može doprineti, bilo kao pojedinac, kompanija ili zajednica“, kaže Iva Kovandžić Ranković, Integrated Strategy & Growth Lead, Direct Media.

“Za nas društvena odgovornost nije samo koncept, već način poslovanja. Verujemo da odgovornost počinje malim delima i da zajedno možemo uraditi mnogo. U ovom slučaju - pomoći da svako ime, svaka priča i svaka šapa pronađu svoj dom. Zato pozivamo i druge ljude, kompanije i partnere da se uključe i pomognu životinjama na način na koji mogu, jer svaki korak ka rešenju je važan”, ističe Jana Devetak, Head of Digital Customer Experience.

Direct Media je pokrenula CSR DION kampanju „Svako ime čeka svoj dom“, povezujući tehnologiju, kreativnost i empatiju u najlepšem smislu te reči - da inspirišu na akciju i ostave trag. Zahvaljujući preciznom targetiranju koje DION omogućava, poruke su se prikazivale u 7 gradova širom naše zemlje, u pravo vreme, na pravom mestu, pred pravim ljudima — onima koji zaista žele da pomognu.

Ukoliko želite da upoznate i udomite Tonija, potražite ga na Instagram stranici Udomi.bre.