Podizanju poslednjeg segmenta čeličnog elementa glavnog raspona mosta kod Ade prisustvovali su predsednik Srbije Boris Tadić i gradonačelnik Beograda Dragan Đilas.
Hidraulične mašine su podigle deo mosta koji se nalazi na Novom Beogradu i “odgurale” ga do glavnog raspona, koji počinje na Čukarici i visi nad Savom.
Mostom su prošetali i mnogobrojni predstavnici sedme sile, koji su protekle tri godine budno pratili sve priče o samoj izgradnji.
Most će, prvog vikenda nakon zvaničnog otvaranja, biti otvoren za građane koji žele da prošetaju od čukaričke do novobeogradske strane Save.
Ovo graditeljsko čudo, za srpske pojmove, dugo je 969 metara, a široko 45 metara. Most ima šest saobraćajnih traka, dva koloseka za železnicu i dve pešačko-biciklističke staze.
Ono što ga čini posebnim jeste pilon visok 200 metara koji je već sad vidljiv sa bilo kog drugog mosta u gradu.
Most će biti pušten u saobraćaj krajem decembra, a kompletni radovi, koji obuhvataju i prilaznice, biće završeni 2013. godine.
Ovaj most omogućiće građanima da sa jedne na drugu stranu reke pređu bez velikih saobraćajnih gužvi i da uštede oko 30 minuta, dok će intenzitet saobraćaja preko sadašnjih mostova i Bulevarom vojvode Mišića biti smanjen za 40 odsto.
Dosadašnje studije pokazale su i da će vožnjom preko novog mosta, umesto kroz centar grada, putnička vozila dnevno uštedeti 11 tona goriva i preći 100.000 kilometara manje.
Gradnja mosta je počela 2008. godine, a njegova vrednost se procenjuje u veliko rasponu od 120 do 400 miliona evra.
O novom beogradskom mostu snimljen je i dokumentarni film, koji je u julu premijerno prikazan na američkom kanalu Diskaveri u okviru nove sezone popularnog serijala "Izgraditi veće".
(MONDO)
Hidraulične mašine su podigle deo mosta koji se nalazi na Novom Beogradu i “odgurale” ga do glavnog raspona, koji počinje na Čukarici i visi nad Savom.
Mostom su prošetali i mnogobrojni predstavnici sedme sile, koji su protekle tri godine budno pratili sve priče o samoj izgradnji.
Most će, prvog vikenda nakon zvaničnog otvaranja, biti otvoren za građane koji žele da prošetaju od čukaričke do novobeogradske strane Save.
Ovo graditeljsko čudo, za srpske pojmove, dugo je 969 metara, a široko 45 metara. Most ima šest saobraćajnih traka, dva koloseka za železnicu i dve pešačko-biciklističke staze.
Ono što ga čini posebnim jeste pilon visok 200 metara koji je već sad vidljiv sa bilo kog drugog mosta u gradu.
Most će biti pušten u saobraćaj krajem decembra, a kompletni radovi, koji obuhvataju i prilaznice, biće završeni 2013. godine.
Ovaj most omogućiće građanima da sa jedne na drugu stranu reke pređu bez velikih saobraćajnih gužvi i da uštede oko 30 minuta, dok će intenzitet saobraćaja preko sadašnjih mostova i Bulevarom vojvode Mišića biti smanjen za 40 odsto.
Dosadašnje studije pokazale su i da će vožnjom preko novog mosta, umesto kroz centar grada, putnička vozila dnevno uštedeti 11 tona goriva i preći 100.000 kilometara manje.
Gradnja mosta je počela 2008. godine, a njegova vrednost se procenjuje u veliko rasponu od 120 do 400 miliona evra.
O novom beogradskom mostu snimljen je i dokumentarni film, koji je u julu premijerno prikazan na američkom kanalu Diskaveri u okviru nove sezone popularnog serijala "Izgraditi veće".
(MONDO)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte