• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako je Nole postao brend Srbije

Agencija "Faktor plus" i list "Politika" sproveli su od 5. do 15. avgusta istraživanje o tome kakav uticaj ima uspeh Novaka Đokovića na žitelje Srbije.

Istraživanje je obuhvatilo 1.000 ispitanika i utvrđeno je da je Novak vodeći brend Srbije, a da su teniseri uzor mladima, u čemu su pretekli estradne zvezde.

Ono što još ohrabruje jeste to da ispitanici kod Novaka Đokovića kao najveći kvalitet prepoznaju lepo ponašanje i privrženost Srbiji.

Ipak, većina ispitanika uočava da država Novaka ili ne pomaže ili to čini prevashodno verbalno, dok gotovo svi (94 odsto) tvrde da mu je najveća podrška stigla iz porodice.

Većina ispitanika procenila je da Novakov uspeh neće biti kratkog daha. Tako je 48 odsto učesnika ankete ocenilo da će Nole biti prvi reket sveta prilično dugo, 24 odsto misli da će biti dugo, 12 odsto je zaokružilo odgovor "relativno kratko vreme", a šest odsto "vrlo kratko vreme", da proceni nije umelo 10 odsto ispitanika.

Prema mišljenju anketiranih najveće zasluge za uspeh Đokovića ima njegova porodica (94 odsto), sledi Teniski savez (12 odsto), srećne okolnosti (12 odsto), nešto drugo (osam odsto) dok je država na poslednjem mestu (šest odsto glasova).

Prema mišljenju ispitanika Nole osim što je dobar sportista je i pristojan mladić (80 odsto), privržen Srbiji (64 odsto), sa harizmom (62 odsto) i duhovit (54 odsto). Da je arogantan smatra 17 odsto ispitanih, a 21 odsto tvrdi da je Đoković otuđen od građana Srbije.

Prema mišljenju većine (62 odsto) najbolji teniser sveta je trenutno i najveći brend Srbije. Svi srpski sportovi su na drugom mestu sa 14 odsto glasova. Guča se sa 11 odsto plasirala bolje od Egzita sa osam odsto glasova, dok su po mišljenju pet odsto ispitanika neke druge stvari glavni brend naše države, piše "Politika".

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image