
Zahvaljujući saradnji Telekoma Srbija i JKP "Objedinjena naplata" građanima Niša, prvi put u Srbiji, omogućeno je plaćanje računa komunalnih i stambenih usluga putem mobilnog telefona. Ova usluga Nišlijama je dostupna zahvaljujući mPayment servisu Telekoma Srbija.
"Mobilni telefon već duže vreme nije samo sredstvo komunikacije, a novim servisom mPayment, otvara se i mogućnost plaćanja računa sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme. Zahvaljujući saradnji sa JKP 'Objedinjena naplata' našim korisnicima u Nišu omogućili smo da svoje račune izmire jednostavnim slanjem SMS-a. U toku su pregovori sa javnim komunalnim preduzećima drugih gradova, te se nadamo da će uskoro ovu pogodnost imati naši korisnici širom Srbije", istakla je Jelena Stojanović, direktor Funkcije marketinga i prodaje Telekoma Srbija.
Korisnici mt:s mreže koji u Nišu plaćaju račune Objedinjene naplate za komunalne, stambene i druge usluge moći će od sada da ih plate u bilo kojem trenutku sa bilo kojeg mesta, jednostavnim slanjem SMS poruke.
"Prirodno je da cilj razvojne strategije preduzeća bude stvaranje najrazvijenijeg i najsavremenijeg sistema objedinjene naplate stambenih, komunalnih i drugih usluga i naknada u regionu. Politikom 'sve na jednom računu' preduzeće nastoji da osvoji naklonost korisnika komunalnih i drugih usluga i tako postane kompletan servis građana, a uvođenjem svih savremenih načina plaćanja nastoji da olakša i svakom učini dostupnim i mogućim izmirenje dugovanja bilo gde i bilo kada, što nas dovodi i do ovog današnjeg, za nas veoma važnog, događaja“, izjavio je Predrag Milačić, direktor JKP "Objedinjena naplata".
Naime, mobilno plaćanje računa Objedinjene naplate započinje slanjem SMS tekstualne poruke u predviđenom formatu na broj 8778. Nakon toga, praćenjem uputstava koja stižu u tekstualnim porukama, korisnik će brzo i lako izmiriti svoj račun. Potvrda da je račun plaćen stići će takođe u vidu SMS-a koji je potrebno sačuvati. Slanje ove SMS poruke naplaćuje se 5,9 dinara sa uračunatim PDV-om.
Nova usluga mobilnog plaćanja računa Objedinjene naplate aktivira se registrovanjem u banci u kojoj je korisnik ostvario pravo na platnu karticu DinaCard gde će, nakon popunjavanja formulara, dobiti mPIN. Četvorocifreni broj, mPIN, služi za potvrdu svake transakcije i povezan je sa telefonom korisnika čime se garantuje bezbednost transakcije.
Pored ove nove pogodnosti, mt:s korisnici putem mobilnog telefona i usluge mPayment već imaju mogućnost da dopune svoj prepaid kredit, plate postpaid račun i račun za fiksni telefon zaduženjem Visa, Mater, DinaCard i Diners platne kartice i tekućeg računa kod pojedinih banaka.
Telekom Srbija prvi je na domaćem tržištu, septembra 2004. godine, ponudio uslugu mPayment koja danas ima više od 215.000 korisnika i preko milion ostvarenih transakcija godišnje.
(Telekom Srbija)
"Mobilni telefon već duže vreme nije samo sredstvo komunikacije, a novim servisom mPayment, otvara se i mogućnost plaćanja računa sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme. Zahvaljujući saradnji sa JKP 'Objedinjena naplata' našim korisnicima u Nišu omogućili smo da svoje račune izmire jednostavnim slanjem SMS-a. U toku su pregovori sa javnim komunalnim preduzećima drugih gradova, te se nadamo da će uskoro ovu pogodnost imati naši korisnici širom Srbije", istakla je Jelena Stojanović, direktor Funkcije marketinga i prodaje Telekoma Srbija.
Korisnici mt:s mreže koji u Nišu plaćaju račune Objedinjene naplate za komunalne, stambene i druge usluge moći će od sada da ih plate u bilo kojem trenutku sa bilo kojeg mesta, jednostavnim slanjem SMS poruke.
"Prirodno je da cilj razvojne strategije preduzeća bude stvaranje najrazvijenijeg i najsavremenijeg sistema objedinjene naplate stambenih, komunalnih i drugih usluga i naknada u regionu. Politikom 'sve na jednom računu' preduzeće nastoji da osvoji naklonost korisnika komunalnih i drugih usluga i tako postane kompletan servis građana, a uvođenjem svih savremenih načina plaćanja nastoji da olakša i svakom učini dostupnim i mogućim izmirenje dugovanja bilo gde i bilo kada, što nas dovodi i do ovog današnjeg, za nas veoma važnog, događaja“, izjavio je Predrag Milačić, direktor JKP "Objedinjena naplata".
Naime, mobilno plaćanje računa Objedinjene naplate započinje slanjem SMS tekstualne poruke u predviđenom formatu na broj 8778. Nakon toga, praćenjem uputstava koja stižu u tekstualnim porukama, korisnik će brzo i lako izmiriti svoj račun. Potvrda da je račun plaćen stići će takođe u vidu SMS-a koji je potrebno sačuvati. Slanje ove SMS poruke naplaćuje se 5,9 dinara sa uračunatim PDV-om.
Nova usluga mobilnog plaćanja računa Objedinjene naplate aktivira se registrovanjem u banci u kojoj je korisnik ostvario pravo na platnu karticu DinaCard gde će, nakon popunjavanja formulara, dobiti mPIN. Četvorocifreni broj, mPIN, služi za potvrdu svake transakcije i povezan je sa telefonom korisnika čime se garantuje bezbednost transakcije.
Pored ove nove pogodnosti, mt:s korisnici putem mobilnog telefona i usluge mPayment već imaju mogućnost da dopune svoj prepaid kredit, plate postpaid račun i račun za fiksni telefon zaduženjem Visa, Mater, DinaCard i Diners platne kartice i tekućeg računa kod pojedinih banaka.
Telekom Srbija prvi je na domaćem tržištu, septembra 2004. godine, ponudio uslugu mPayment koja danas ima više od 215.000 korisnika i preko milion ostvarenih transakcija godišnje.
(Telekom Srbija)
Pridruži se MONDO zajednici.