GSP "Beograd" zatražilo je da pojedinačne karte za vožnju u kioscima poskupe na 60, a kod vozača na 120 dinara zbog povećanih troškova za gorivo i održavanje. Cene markica ostaće iste.
Ukoliko Gradsko veće prihvati predlog Gradskog saobraćajnog preduzeća “Beograd", karte za pojedinačnu vožnju u prvoj ili drugoj zoni od 1. novembra koštaće 60 dinara, kod vozača 120, dok će cena mesečnih markica ostati nepromenjena.
Karte na kojima je odštampana stara cena važiće do 10. novembra, a posle tog datuma moći će da se zamene uz doplatu na prodajnom mestu Gradskog saobraćajnog preduzeća “Beograd" u Skenderbegovoj ulici.
Mileta Radojević, vršilac dužnosti direktora GSP-a, kaže za “Press“ da je poskupljenje pojedinačnih karata od 20 odsto neophodno zbog povećanja cena goriva i troškova održavanja.
“Verujem i da će poskupljenje pojedinačnih karata za prevoz stimulisati građane da kupe mesečnu markicu, koja važi za neograničen broj vožnji, jer je mnogo povoljnija. Uz markicu građani imaju pravo da se neograničeno voze, dok kupovinom jedne karte imaju pravo na jednu vožnju, pa jednostavno svako može da izračuna šta mu se više isplati“, istakao je Radojević.
Inače, u septembru je prodato više od četiri miliona pojedinačnih karata, od čega je oko 90 odsto prodato na kioscima, i svega oko 200.000 mesečnih markica. U autobusima, tramvajima i trolejbusima GSP-a svakog meseca se proda između 40.000 i 50.000 karata, piše "Press."
Pri tom, u oktobru je porasla prodaja markica zbog pojačane kontrole.
Takođe, zbog uvođenja novog sistema Bus plus i novih karata, u septembru i oktobru su zabeležene velike gužve na prodajnim mestima ovog preduzeća i dosadašnjim prodajnim mestima GSP.
Saznajte sve detalje o novom sistemu GSP.
O benefitima koji se ostvaruju kupovinim mesečne Bus plus karte čitajte OVDE.
(MONDO)
Karte na kojima je odštampana stara cena važiće do 10. novembra, a posle tog datuma moći će da se zamene uz doplatu na prodajnom mestu Gradskog saobraćajnog preduzeća “Beograd" u Skenderbegovoj ulici.
Mileta Radojević, vršilac dužnosti direktora GSP-a, kaže za “Press“ da je poskupljenje pojedinačnih karata od 20 odsto neophodno zbog povećanja cena goriva i troškova održavanja.
“Verujem i da će poskupljenje pojedinačnih karata za prevoz stimulisati građane da kupe mesečnu markicu, koja važi za neograničen broj vožnji, jer je mnogo povoljnija. Uz markicu građani imaju pravo da se neograničeno voze, dok kupovinom jedne karte imaju pravo na jednu vožnju, pa jednostavno svako može da izračuna šta mu se više isplati“, istakao je Radojević.
Inače, u septembru je prodato više od četiri miliona pojedinačnih karata, od čega je oko 90 odsto prodato na kioscima, i svega oko 200.000 mesečnih markica. U autobusima, tramvajima i trolejbusima GSP-a svakog meseca se proda između 40.000 i 50.000 karata, piše "Press."
Pri tom, u oktobru je porasla prodaja markica zbog pojačane kontrole.
Takođe, zbog uvođenja novog sistema Bus plus i novih karata, u septembru i oktobru su zabeležene velike gužve na prodajnim mestima ovog preduzeća i dosadašnjim prodajnim mestima GSP.
Saznajte sve detalje o novom sistemu GSP.
O benefitima koji se ostvaruju kupovinim mesečne Bus plus karte čitajte OVDE.
(MONDO)