![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Ni nekoliko meseci nakon što je "pukla bruka" i američka kompanija "Pauer balans" (PB), možda najučuvenija od firmi koje proizvode tzv. "energetske narukvice", na sudu izgubila slučaj protiv prevarenih kupaca u Srbiji se ništa nije promenilo.
I dok će američki biznismeni morati da plate odštetu od 57 miliona dolara zbog prevare kupaca, srpski i dalje mirno zgrću novac na naivnim mušterijama.
Kompaniji PB preti stečaj, nakon što je sud presudio u korist kupaca koji su tužili kompaniju zbog toga što je njihov proizvod, odnosno energetska narukvica, obična prevara.
U januaru ove godine, kompanija "PB LLC" iz Kalifornije je priznala da njihova 30 dolara vredna narukvica "ne pomaže sportistima dajući im dodatnu ravnotežu, snagu i koordinaciju".
Kao i u srpskom slučaju, čudotvorni navodi su izmišljotina koja, doduše, nije ni potkrepljivana nekakvim naučnim istraživanjima, ali to nije sprečilo američko pravosuđe da zaštiti građane od prevaranata.
U Srbiji su se dosetili da isti, ili sličan proizvod, prodaju pod drugim imenima, tako da oglasi preko čitavih stranica se do juče popularna "power balance" narukvica sada na čitavim stranicama tabloida oglašava pod novim imenom.
Oglašivači se ne pozivaju na nauku, već na "sud korisnika", tj. kako reklama kaže, "iskustva korisnika kažu da narukvice poboljšavaju ravnotežu tela, usklađuju energiju, popravljaju koncentraciju, ali i ukupan kvalitet života ljudi".
Ako je za utehu prvarenim Srbima, oni će svoju lakomislenost platiti za pet dolara manje nego njihova "braća po naivnosti" u SAD.
(MONDO)
I dok će američki biznismeni morati da plate odštetu od 57 miliona dolara zbog prevare kupaca, srpski i dalje mirno zgrću novac na naivnim mušterijama.
Kompaniji PB preti stečaj, nakon što je sud presudio u korist kupaca koji su tužili kompaniju zbog toga što je njihov proizvod, odnosno energetska narukvica, obična prevara.
U januaru ove godine, kompanija "PB LLC" iz Kalifornije je priznala da njihova 30 dolara vredna narukvica "ne pomaže sportistima dajući im dodatnu ravnotežu, snagu i koordinaciju".
Kao i u srpskom slučaju, čudotvorni navodi su izmišljotina koja, doduše, nije ni potkrepljivana nekakvim naučnim istraživanjima, ali to nije sprečilo američko pravosuđe da zaštiti građane od prevaranata.
U Srbiji su se dosetili da isti, ili sličan proizvod, prodaju pod drugim imenima, tako da oglasi preko čitavih stranica se do juče popularna "power balance" narukvica sada na čitavim stranicama tabloida oglašava pod novim imenom.
Oglašivači se ne pozivaju na nauku, već na "sud korisnika", tj. kako reklama kaže, "iskustva korisnika kažu da narukvice poboljšavaju ravnotežu tela, usklađuju energiju, popravljaju koncentraciju, ali i ukupan kvalitet života ljudi".
Ako je za utehu prvarenim Srbima, oni će svoju lakomislenost platiti za pet dolara manje nego njihova "braća po naivnosti" u SAD.
(MONDO)
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
"Tebe i takvih kao ti se niko ne plaši, Partizan ima preča posla od Kupa": Mijailović oštro odgovorio Čoviću