
Posle nedoumica oko načina izdavanja i uplate novca na nove "smart" karte za prevoz, građani, mahom oni starijeg životnog doba, tražili su pomoć saputnika ili vozača prilikom validacije (overavanja) karata na novim automatima.
Dešavalo se da putnici ostanu zbunjeni kada im glas iz automata izgovori "nemate dovoljno kredita", jer su mislili da je kupovinom nove karte "posao" završen, a ne i da redovno treba da uplaćuju novac na nju.
Penzionerka Milka Petrović, nesigurna koju stranu karte da prisloni automatu, zatražila je pomoć od vozača i Tanjugovog reportera koji se sa građanima provozao na liniji 29.
Vozač tog trolejbusa rekao je da je juče bio čest slučaj da ga putnici, posebno penzioneri, pitaju kako funkcionišu validatori, ali da ipak ima i onih koji se "otkucavaju".
Sredovečna gospođa koja je, kako kaže, juče izvadila personalizovanu kartu, rekla je da je jednom probala da validira kartu i da to nije komlikovano, ali da joj se desilo i da validator nije funkcionisao, te nekoliko putnika nije moglo da se "čekira".
Tri studentkinje su zaboravile da se "otkucaju" iako su, kažu, izvadile i uplatile novac na personalizovanu kartu i smatraju da će validiranje, kada bude bilo obavezno, usporiti ulazak u vozila.
Igor Jovanović iz Beograda nije izvadio novu karticu i kaže da većni njegovih kolega nije jasno kako se koriste nove karte, iako su mediji često obaveštavali o tome.
Neki sugrađani već su pokušali da zloupotrebe novi sistem, pa su se na nekoliko linija u toku jučerašnjeg dana pojavili lažni kontrolori, rekla je portparol Sistema Bus plus Gordana Perović.
Ona je objasnila da kontrolori imaju posebne Bus plus legitimacije, ističući da će u februaru oni prvenstveno pomagati građanima da se naviknu na novi sistem i opominjati ih, dok će kažnjavanje da počne tek idućeg meseca.
Iz Bus plusa poručuju da će stare papirne karte za jednu vožnju moći da se koriste do 1. marta, a da će nove za jednu vožnju moći da se kupe kod vozača, od 3. marta.
(Tanjug)
Dešavalo se da putnici ostanu zbunjeni kada im glas iz automata izgovori "nemate dovoljno kredita", jer su mislili da je kupovinom nove karte "posao" završen, a ne i da redovno treba da uplaćuju novac na nju.
Penzionerka Milka Petrović, nesigurna koju stranu karte da prisloni automatu, zatražila je pomoć od vozača i Tanjugovog reportera koji se sa građanima provozao na liniji 29.
Vozač tog trolejbusa rekao je da je juče bio čest slučaj da ga putnici, posebno penzioneri, pitaju kako funkcionišu validatori, ali da ipak ima i onih koji se "otkucavaju".
Sredovečna gospođa koja je, kako kaže, juče izvadila personalizovanu kartu, rekla je da je jednom probala da validira kartu i da to nije komlikovano, ali da joj se desilo i da validator nije funkcionisao, te nekoliko putnika nije moglo da se "čekira".
Tri studentkinje su zaboravile da se "otkucaju" iako su, kažu, izvadile i uplatile novac na personalizovanu kartu i smatraju da će validiranje, kada bude bilo obavezno, usporiti ulazak u vozila.
Igor Jovanović iz Beograda nije izvadio novu karticu i kaže da većni njegovih kolega nije jasno kako se koriste nove karte, iako su mediji često obaveštavali o tome.
Neki sugrađani već su pokušali da zloupotrebe novi sistem, pa su se na nekoliko linija u toku jučerašnjeg dana pojavili lažni kontrolori, rekla je portparol Sistema Bus plus Gordana Perović.
Ona je objasnila da kontrolori imaju posebne Bus plus legitimacije, ističući da će u februaru oni prvenstveno pomagati građanima da se naviknu na novi sistem i opominjati ih, dok će kažnjavanje da počne tek idućeg meseca.
Iz Bus plusa poručuju da će stare papirne karte za jednu vožnju moći da se koriste do 1. marta, a da će nove za jednu vožnju moći da se kupe kod vozača, od 3. marta.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.