Kompanija Bus Plus saopštila je danas da je funkcionisanje svih elemenata u sistemu primene elektronskih karata u javnom prevozu podignuto na 90 odsto i da se prvog dana primene sistema najveći broj nedostataka odnosio na ispravnost pojedinih validatora.

Kompanija je analizirala prvi dan primene novog sistema upravljanja javnim prevozom i upotrebe novih karata i ocenila da je geografsko praćenje vozila posredstvom satelita funkcionisalo odlično.

Najveći broj nedostataka odnosio se na ispravnost pojedinih validatora, saopštila je kompanija i naglasila da stručni timovi Bus Plus rade 24 sata i da će ih otkloniti.

Bus Plus se zahvalio građanima na saradnji i strpljenju.

U saopštenju podseća građane da u prvoj fazi uhodavanja sistema nemaju razloga za brigu, jer glavni zadatak kontrolora neće biti da kažnjavaju, već da građanima pomognu da se priviknu na novi sistem.

Kompanija je upozorila da su na pojedinim linijama, a naročito u delovima Ledine, Batajnica i Bežanijska kosa (linije 71, 73, 74, 75) uočeni lažni "kontrolori" koji su se nedolično ponašali prema građanima.

Bus Plus sarađuje sa policijom na hvatanju i sankcionisanju lažnih kontrolora i naglašava da kontrolori Bus Plusa imaju vidne legitimacije i građanima samo daju informacije vezane za sistem i overu kartica na validatorima, ističe se u saopštenju.


(Fonet)