Deo obilaznice oko Beograda, od Batajnice do Dobanovaca i od Orlovače do novog tunela Straževica, u ukupnoj dužnini od 16 kilometara, biće otvorena za saobraćaj najkasnije do večeras u 21 sat, najavljeno je danas prilikom obilaska završnih radova.
Na taj način biće izmešten teški saobraćaj iz Beograda s obzirom da će u funkciji biti ukupno 40 kilometara obilaznice od petlje Batajnica do izlaza iz tunela Straževica, tako da će ostati za izgradnju samo još deonica od tog tunela do Bubanj potoka u dužni sedam kilometara.
Završene radove obišli su kandidat za predsednika Srbije izborne liste "Za bolji život" Boris Tadić, ministar infrastrukture i energetike Milutin Mrkonjić, ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić, koji je i predsednički kandidat koalicije SPS-PUPS-JS, kao i predsednik Skupštine Grada Beograda Aleksandar Antić.
Boris Tadić izjavio je će Srbija nastaviti izgradnju infrastrukture ali da će voditi računa da time ne dovede državu do bankrotstva.
Tadić je rekao da je formiranjem Saveta za infrastrukturu učinjen veliki napor da u skladu s vizijom transportnog razvoja Srbija obezbedi sredstva za to, i to pomoću povoljnih kredita.
To je učinjeno bez dovođenja zemlje "u opasnost od bankrota, kao što se desilo nekim zemljama koje su javno-privatnim partnerstvima ubrzano gradile infrastrukturu, i kojima smo nekada zavideli na tome", rekao je Tadić.
"Moramo biti svesni da je učinjeno mnogo. Beograd i Srbija su na najopterećenijoj tački transporta dobili putnu obilaznicu", rekao je doskorašnji predsednik Srbije i dodao da je to "arterija Srbije".
Potpredsednik vlade Srbije Dačić izjavio je da sledeća vlada mora da podigne plate u javnom sektoru i da utiče na privatni sektor da to isto učini, jer ljudi neće biti zadovoljni samo izgradnjom infrastrukture.
Nove dve deonice vredne su ukupno 115 miliona evra, a ta sredstva su obezbedili Evrpska investiciona banka (EIB) Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) i Vlada i Srbije, koja je obezbedila 25 miliona evra za novi tunel Straževica.
Izgradnjom petlje Batajnica i autoputa u punom profilu od Batajnice do Dobanovaca povezani su novosadski autoput i autoput od Beograda prema Hrvatskoj.
Zamenik premijera i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić, kandidat za predsednika liste Izbor za bolji život Boris Tadić i ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić obišli su danas trasu obilaznice oko Beograda od batajničke petlje do tunela Straževica, na kojoj radovi treba da budu završeni osam meseci pre nego što je planirano.
Generalni direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak je izjavio da su ostali još manji završni radovi koji će biti gotovi u toku dana i da će taj deo obilaznice biti otvoren najaksnije večeras do 21 sat za sva vozila.
Drobnjak je izjavio da je za izgradnju punog profila obilaznice od Batajnice do Bubanj Potoka, odnosno svih šest traka, potrebno još oko dve godine i oko 250 miliona evra.
On je rekao da za deonicu od tunela Straževica do Bubanj Potoka nova vlada treba da ratifikuje kredito od EIB-a od 80 miliona evra kao i da obezbedi ostatak sredstava.
Prema njegovim rečima za petlju Batajnica je izdvojeno 40 miliona evra, za trasu od Dobanovaca do Batajnice 25 miliona evra, za tri mosta na Ibarskoj magistrali od Orlovače do Straževice 25 miliona evra i još 25 miliona evra koje je vlada obezbedila za tunel Straževica.
Direktor firme "MBA Miljković", Branko Miljković je rekao da su srpske firme dokazale da mogu da rade na tako velikim projektima i da su završile posao osam meseci pre predviđenog roka.
Predsednik Skupštine grada Beograda Aleksandar Antić izjavio je da se teretni saobraćaj od danas više neće mešati sa gradskom gužvom u Beogradu i da će obilaznica biti u funkciji privrede grada, tako što će privući nove investitore koji će otvoriti nova radna mesta.
Direktor Sektora za mosta firme "MBS Miljković" Radoslav Uskoković je rekao da su na dve deonice bile angažovane još i fime "Planum", "Štrabag", "Primorje", "Interkop", "Ratko Mitrović" i "Energoprojekt niskogradnja".
Na petlji Batajnica je jedan most u dužini od 1,5 kilometara, a planirana je izgradnja još jednog mosta za pun profil obilaznice.
Krajem 2008. godine je otvorena deonica od Ostružnice do Orlovače.
Završetkom radova na deonici od Batajnice do Dobanovaca i od Orlovače do tunela Straževica, obilaznica oko Beograda povezana je sa Kružnim putem do Bubanj Potoka i dalje koridorom 10 prema Nišu.
Trasa obilaznice oko Beograda je dugačka nešto više od 40 kilometara.
(MONDO/agencije)
Na taj način biće izmešten teški saobraćaj iz Beograda s obzirom da će u funkciji biti ukupno 40 kilometara obilaznice od petlje Batajnica do izlaza iz tunela Straževica, tako da će ostati za izgradnju samo još deonica od tog tunela do Bubanj potoka u dužni sedam kilometara.
Završene radove obišli su kandidat za predsednika Srbije izborne liste "Za bolji život" Boris Tadić, ministar infrastrukture i energetike Milutin Mrkonjić, ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić, koji je i predsednički kandidat koalicije SPS-PUPS-JS, kao i predsednik Skupštine Grada Beograda Aleksandar Antić.
Boris Tadić izjavio je će Srbija nastaviti izgradnju infrastrukture ali da će voditi računa da time ne dovede državu do bankrotstva.
Tadić je rekao da je formiranjem Saveta za infrastrukturu učinjen veliki napor da u skladu s vizijom transportnog razvoja Srbija obezbedi sredstva za to, i to pomoću povoljnih kredita.
To je učinjeno bez dovođenja zemlje "u opasnost od bankrota, kao što se desilo nekim zemljama koje su javno-privatnim partnerstvima ubrzano gradile infrastrukturu, i kojima smo nekada zavideli na tome", rekao je Tadić.
"Moramo biti svesni da je učinjeno mnogo. Beograd i Srbija su na najopterećenijoj tački transporta dobili putnu obilaznicu", rekao je doskorašnji predsednik Srbije i dodao da je to "arterija Srbije".
Potpredsednik vlade Srbije Dačić izjavio je da sledeća vlada mora da podigne plate u javnom sektoru i da utiče na privatni sektor da to isto učini, jer ljudi neće biti zadovoljni samo izgradnjom infrastrukture.
Nove dve deonice vredne su ukupno 115 miliona evra, a ta sredstva su obezbedili Evrpska investiciona banka (EIB) Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) i Vlada i Srbije, koja je obezbedila 25 miliona evra za novi tunel Straževica.
Izgradnjom petlje Batajnica i autoputa u punom profilu od Batajnice do Dobanovaca povezani su novosadski autoput i autoput od Beograda prema Hrvatskoj.
Zamenik premijera i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić, kandidat za predsednika liste Izbor za bolji život Boris Tadić i ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić obišli su danas trasu obilaznice oko Beograda od batajničke petlje do tunela Straževica, na kojoj radovi treba da budu završeni osam meseci pre nego što je planirano.
Generalni direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak je izjavio da su ostali još manji završni radovi koji će biti gotovi u toku dana i da će taj deo obilaznice biti otvoren najaksnije večeras do 21 sat za sva vozila.
Drobnjak je izjavio da je za izgradnju punog profila obilaznice od Batajnice do Bubanj Potoka, odnosno svih šest traka, potrebno još oko dve godine i oko 250 miliona evra.
On je rekao da za deonicu od tunela Straževica do Bubanj Potoka nova vlada treba da ratifikuje kredito od EIB-a od 80 miliona evra kao i da obezbedi ostatak sredstava.
Prema njegovim rečima za petlju Batajnica je izdvojeno 40 miliona evra, za trasu od Dobanovaca do Batajnice 25 miliona evra, za tri mosta na Ibarskoj magistrali od Orlovače do Straževice 25 miliona evra i još 25 miliona evra koje je vlada obezbedila za tunel Straževica.
Direktor firme "MBA Miljković", Branko Miljković je rekao da su srpske firme dokazale da mogu da rade na tako velikim projektima i da su završile posao osam meseci pre predviđenog roka.
Predsednik Skupštine grada Beograda Aleksandar Antić izjavio je da se teretni saobraćaj od danas više neće mešati sa gradskom gužvom u Beogradu i da će obilaznica biti u funkciji privrede grada, tako što će privući nove investitore koji će otvoriti nova radna mesta.
Direktor Sektora za mosta firme "MBS Miljković" Radoslav Uskoković je rekao da su na dve deonice bile angažovane još i fime "Planum", "Štrabag", "Primorje", "Interkop", "Ratko Mitrović" i "Energoprojekt niskogradnja".
Na petlji Batajnica je jedan most u dužini od 1,5 kilometara, a planirana je izgradnja još jednog mosta za pun profil obilaznice.
Krajem 2008. godine je otvorena deonica od Ostružnice do Orlovače.
Završetkom radova na deonici od Batajnice do Dobanovaca i od Orlovače do tunela Straževica, obilaznica oko Beograda povezana je sa Kružnim putem do Bubanj Potoka i dalje koridorom 10 prema Nišu.
Trasa obilaznice oko Beograda je dugačka nešto više od 40 kilometara.
(MONDO/agencije)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji