Prvi radovi na izgradnji temelja na desnoj obali Dunava krenuli su pre nekoliko dana, a danas će početi pobijanje prvih šipova, izjavio je savetnik ministra infrastrukture za mostove Dejan Kovačević.
U Železnicama Srbije Tanjugu je potvrđeno da je za četvrtak planiran početak pobijanja šipova, ali se ističe da će zavisiti od toga da li će biti završeno raščišćavanje stubova starog mosta porušenog u NATO bombardovanju Srbije 1999.
Železnice Srbije su dobile dozvolu da od 20. aprila počnu radove na izgradnji novog "Žeželja", koji je deo Koridora 10.
U okviru pripremnih radova tada je počelo rušenje ostataka stubova, a na gradilištu sa petrovaradinske strane formirano je kontejnersko naselje za potrebe izvođača radova i nadzornih organa.
Dogovorena je dinamika prijema čelika iz fabrika u Poljskoj, Makedoniji i Italiji tako da su se stekli svi uslovi za početak radova na izgradnji tog važnog infrastrukturnog objekta.
Izvođač radova je špansko-italijanski konzorcijum, koji čine "AZVI" i "Horta Koslada" iz Španija i "Tadei" iz Italije.
Vrednost čitavog posla je oko 45,3 miliona evra, a sufinansiraju ga Evropska unija, AP Vojvodina i Grad Novi Sad.
Izgradnju čelične konstrukcije novog "Žeželjevog" mosta finansiraće EU iz bespovratnih sredstava IPA fonda, u vrednosti oko 26,2 miliona evra, dok će Vojvodina i Grad Novi Sad izdvojiti oko 19,1 milion evra za demontažu privremenog i montažu novog mosta.
Vlada Srbije je ovlastila Železnice Srbije da u ime Republike Srbije preuzmu prava i obaveze investitora izgradnje mosta.
Zastupnik investitora je dao saglasnost za angažovanje podizvođača firme "Mostogradnja" iz Beograda i obavešten je da će radove na izgradnji šipova izvoditi firma "Geosonda" iz Beograda.
(Tanjug)
U Železnicama Srbije Tanjugu je potvrđeno da je za četvrtak planiran početak pobijanja šipova, ali se ističe da će zavisiti od toga da li će biti završeno raščišćavanje stubova starog mosta porušenog u NATO bombardovanju Srbije 1999.
Železnice Srbije su dobile dozvolu da od 20. aprila počnu radove na izgradnji novog "Žeželja", koji je deo Koridora 10.
U okviru pripremnih radova tada je počelo rušenje ostataka stubova, a na gradilištu sa petrovaradinske strane formirano je kontejnersko naselje za potrebe izvođača radova i nadzornih organa.
Dogovorena je dinamika prijema čelika iz fabrika u Poljskoj, Makedoniji i Italiji tako da su se stekli svi uslovi za početak radova na izgradnji tog važnog infrastrukturnog objekta.
Izvođač radova je špansko-italijanski konzorcijum, koji čine "AZVI" i "Horta Koslada" iz Španija i "Tadei" iz Italije.
Vrednost čitavog posla je oko 45,3 miliona evra, a sufinansiraju ga Evropska unija, AP Vojvodina i Grad Novi Sad.
Izgradnju čelične konstrukcije novog "Žeželjevog" mosta finansiraće EU iz bespovratnih sredstava IPA fonda, u vrednosti oko 26,2 miliona evra, dok će Vojvodina i Grad Novi Sad izdvojiti oko 19,1 milion evra za demontažu privremenog i montažu novog mosta.
Vlada Srbije je ovlastila Železnice Srbije da u ime Republike Srbije preuzmu prava i obaveze investitora izgradnje mosta.
Zastupnik investitora je dao saglasnost za angažovanje podizvođača firme "Mostogradnja" iz Beograda i obavešten je da će radove na izgradnji šipova izvoditi firma "Geosonda" iz Beograda.
(Tanjug)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Sloboda Mićalović napadnuta na parkingu: Evo kako je poznata glumica završila u Urgentnom centru