Saradnja Telekoma Srbije i Elektrodustribucije Beograd - ubuduće moguće plaćanje računa za struju i slanjem poruke preko mobilnog telefona.
Telekom Srbija stalno proširuje inovativnu uslugu mobilnog plaćanja, tako da je u saradnji sa Elektrodistribucijom Beograd, mt:s korisnicima omogućio da plaćaju račune za struju ovog preduzeća veoma jednostavno i lako, slanjem SMS poruke.
U okviru usluge m-Payment, mt:s je pokrenuo servis koji korisnicima dovodi šalter za plaćanje na mesto na kom se u tom trenutku nalaze. Da bi na ovaj način platili mesečni račun za struju (EDB), neophodno je da se mt:s korisnici, koji poseduju Dina platnu karticu, u svojoj banci prethodno registruju za uslugu mobilnih plaćanja.
"Kako smo korisnicima obećali prilikom prezentacije m-Payment usluge prošle jeseni u Nišu, uslugu širimo i na druge gradove i preduzeća. Tako će od sada u korisni Elektrodistribucije Beograd imati mogućnost da na veoma jednostavan način, bez čekanja u redu i sa bilo kog mesta plate svoje račune", izjavio je direktor Direkcije za komercijalne poslove Telekoma Srbija Vladimir Lučić.
Mobilno plaćanje računa Elektrodistribucije Beograd, započinje slanjem SMS tekstualne poruke u predviđenom formatu na broj 8008. Nakon toga, praćenjem uputstava koja stižu u tekstualnim porukama, korisnik će brzo i lako platiti račun. Potvrda da je račun plaćen stići će takođe u vidu SMS-a koji je potrebno sačuvati. Slanje ove SMS poruke naplaćuje se 5,9 dinara sa uračunatim PDV-om.
"Ova usluga je rezultat rada i saradnje naših inženjera i inženjera Telekoma Srbija. Prva smo elektrodistribucija u Srbiji koja je uvela ovu uslugu i nadam se da će i ostala ovakva preduzeća slediti ovaj primer", rekao je generalni direktor Elektrodistribucije Beograd Stevan Milićević.
Nova usluga mobilnog plaćanja računa Elektrodistribucije Beograd aktivira se registrovanjem u banci u kojoj je korisnik otvorio DinaCard platnu karticu gde će, nakon popunjavanja formulara, dobiti mPIN. Četvorocifreni mPIN, poznat samo korisniku, služi za potvrdu svake transakcije i povezan je sa telefonom korisnika čime se garantuje potpuna bezbednost transakcije.
Pored ove nove pogodnosti, mt:s korisnici putem mobilnog telefona i usluge mPayment već mogu da dopune svoj prepaid kredit, plate postpaid i fiksni telefonski račun kao i račune Objedinjene naplate Niš zaduženjem Visa, Master, DinaCard i Diners platne kartice i tekućeg računa kod pojedinih banaka.
Telekom Srbija prvi je na domaćem tržištu, septembra 2004. godine, ponudio uslugu mPayment koju danas koristi više od pola miliona korisnika i ostvari tako preko milion transakcija godišnje.
(Telekom Srbija)
U okviru usluge m-Payment, mt:s je pokrenuo servis koji korisnicima dovodi šalter za plaćanje na mesto na kom se u tom trenutku nalaze. Da bi na ovaj način platili mesečni račun za struju (EDB), neophodno je da se mt:s korisnici, koji poseduju Dina platnu karticu, u svojoj banci prethodno registruju za uslugu mobilnih plaćanja.
"Kako smo korisnicima obećali prilikom prezentacije m-Payment usluge prošle jeseni u Nišu, uslugu širimo i na druge gradove i preduzeća. Tako će od sada u korisni Elektrodistribucije Beograd imati mogućnost da na veoma jednostavan način, bez čekanja u redu i sa bilo kog mesta plate svoje račune", izjavio je direktor Direkcije za komercijalne poslove Telekoma Srbija Vladimir Lučić.
Mobilno plaćanje računa Elektrodistribucije Beograd, započinje slanjem SMS tekstualne poruke u predviđenom formatu na broj 8008. Nakon toga, praćenjem uputstava koja stižu u tekstualnim porukama, korisnik će brzo i lako platiti račun. Potvrda da je račun plaćen stići će takođe u vidu SMS-a koji je potrebno sačuvati. Slanje ove SMS poruke naplaćuje se 5,9 dinara sa uračunatim PDV-om.
"Ova usluga je rezultat rada i saradnje naših inženjera i inženjera Telekoma Srbija. Prva smo elektrodistribucija u Srbiji koja je uvela ovu uslugu i nadam se da će i ostala ovakva preduzeća slediti ovaj primer", rekao je generalni direktor Elektrodistribucije Beograd Stevan Milićević.
Nova usluga mobilnog plaćanja računa Elektrodistribucije Beograd aktivira se registrovanjem u banci u kojoj je korisnik otvorio DinaCard platnu karticu gde će, nakon popunjavanja formulara, dobiti mPIN. Četvorocifreni mPIN, poznat samo korisniku, služi za potvrdu svake transakcije i povezan je sa telefonom korisnika čime se garantuje potpuna bezbednost transakcije.
Pored ove nove pogodnosti, mt:s korisnici putem mobilnog telefona i usluge mPayment već mogu da dopune svoj prepaid kredit, plate postpaid i fiksni telefonski račun kao i račune Objedinjene naplate Niš zaduženjem Visa, Master, DinaCard i Diners platne kartice i tekućeg računa kod pojedinih banaka.
Telekom Srbija prvi je na domaćem tržištu, septembra 2004. godine, ponudio uslugu mPayment koju danas koristi više od pola miliona korisnika i ostvari tako preko milion transakcija godišnje.
(Telekom Srbija)