
Zbog protesta nezadovoljnih radnika jutros je bio onemogućen dolazak i odlazak vozova sa te železničke stanice, izjavio je Tanjugu direktor Medija centra "Železnica Srbije" Nenad Stanisavljević.
Od jutros u pet sati do jedanaest oko 30 radnika preduzeća "Nega kola" blokiralo je prugu na području Železničke stanice Beograd, precizirao je Stanisavljević i dodao da su nezmirene zarade razlog protesta tih radnika.
Preduzeće "Nega kola" čisti vagone za potrebe "Železnica Srbije," rekao je Stanisavljević i objasnio da je reč o preduzeću čiji je osnivač država, ali koje nije u sastavu sistema "Železnica Srbije".
Rukovodstvo Železnica razgovaralo je sa čelnicima tog preduzeća i postignut je dogovor da radnicima na održavanju vagona zaostale zarade budu uplaćene u ponedjeljak, 4. juna.
Nijedan međunarodni voz skoro do podneva nije krenuo sa železničke stanice u Beogradu, a lokalni železnički saobraćaj se organizovao sa severa zemlje do železničke stanice Novi Beograd, a sa juga do Topčidera.
Organizacija tog saobraćaja se odvijala operativnim putem, odnosno voz po voz, u skladu sa trenutnim mogućnostima saobraćanja, zbog čega su bili veliki poremećaji u redu vožnje, istakao je direktor Medija centra "Železnica Srbije".
"BG voz" i "Beovoz" saobraćaju po redu vožnje, iako se očekivalo da, s dužim trajanjem blokade, i njihovo kretanje bude otežano.
(Tanjug/MONDO)
Od jutros u pet sati do jedanaest oko 30 radnika preduzeća "Nega kola" blokiralo je prugu na području Železničke stanice Beograd, precizirao je Stanisavljević i dodao da su nezmirene zarade razlog protesta tih radnika.
Preduzeće "Nega kola" čisti vagone za potrebe "Železnica Srbije," rekao je Stanisavljević i objasnio da je reč o preduzeću čiji je osnivač država, ali koje nije u sastavu sistema "Železnica Srbije".
Rukovodstvo Železnica razgovaralo je sa čelnicima tog preduzeća i postignut je dogovor da radnicima na održavanju vagona zaostale zarade budu uplaćene u ponedjeljak, 4. juna.
Nijedan međunarodni voz skoro do podneva nije krenuo sa železničke stanice u Beogradu, a lokalni železnički saobraćaj se organizovao sa severa zemlje do železničke stanice Novi Beograd, a sa juga do Topčidera.
Organizacija tog saobraćaja se odvijala operativnim putem, odnosno voz po voz, u skladu sa trenutnim mogućnostima saobraćanja, zbog čega su bili veliki poremećaji u redu vožnje, istakao je direktor Medija centra "Železnica Srbije".
"BG voz" i "Beovoz" saobraćaju po redu vožnje, iako se očekivalo da, s dužim trajanjem blokade, i njihovo kretanje bude otežano.
(Tanjug/MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.