Građani koji su se vozili u jutarnjim satima gradskim prevozom kivni su na ova nova pravila, a mnogi su svoj bojkot izrazili vikom i psovkama u autobusima.
U autobusu na liniji 56 na stanici na Čukarici starija gospođa “osula je paljbu” po vozaču i putnicima jer nije mogla da uđe u vozilo na prednja vrata koja su bila zakrčena.
Kako nam je rekla S.S, koja je bila u tom autobusu, putnici nisu ostali dužni dotičnoj gospođi, pa se prepirka nastavila, i ko zna koliko bi potrajala da ta starija gospođa nije popustila.
”Gospođa je izašla iz autobusa tek nakon što joj je vozač vozač povišenim tonom rekao da će da krene sa stanice i da ako ne može da uđe sačeka drugo vozilo.”
Građane pomalo zbunjuje što se ovo pravilo ne poštuje u svim autobusima i na svim linijama.
Ono što su nam rekli oni koji su se jutros vozili gradskim prevozom je da se u nekim autobusima striktno ulazi na prva ,a izlazi na srednja vrata, dok u drugim ne.
S.M kaže za MONDO da je autobus na liniji 41 na stanici kod Vojno medicinske akademije bio krcat, da su ljudi ulazili i na srednja i zadnja vrata i da ih niko nije opominjao i kontrolisao, dok su u drugom polupraznom autobusu kontrolori bili veoma oštri prema pojednim putnicima koji nisu čekirali karte i ušli na prvi ulaz.
Međutim, nekoliko vozača GSP-a sa kojima smo razgovarali rekli su nam da pravila poštuju i da na svakoj stanici prvo otvore srednja vrata kako bi putnici izašli, a posle nekoliko minuta i prva koja su predviđena za ulazak putnika.
Ono što je zaposlenima najviše smetalo je način na koji kontrolori proveravaju karte, jer kako kažu, zbog toga kasne na posao.
Aleksandar A. koji se jutros vozio autobusom na liniji 35 iz pravca Višnjice ka centru grada kaže da je bio strašno iznenađen postupkom kontrolora koji su zaustavili autobus na stajalištu kod Pančevačkog mosta čitavih 20 minuta sve dok nisu pregledali karte svim putnicima.
U autobusu na liniji 56 na stanici na Čukarici starija gospođa “osula je paljbu” po vozaču i putnicima jer nije mogla da uđe u vozilo na prednja vrata koja su bila zakrčena.
Kako nam je rekla S.S, koja je bila u tom autobusu, putnici nisu ostali dužni dotičnoj gospođi, pa se prepirka nastavila, i ko zna koliko bi potrajala da ta starija gospođa nije popustila.
”Gospođa je izašla iz autobusa tek nakon što joj je vozač vozač povišenim tonom rekao da će da krene sa stanice i da ako ne može da uđe sačeka drugo vozilo.”
Građane pomalo zbunjuje što se ovo pravilo ne poštuje u svim autobusima i na svim linijama.
Ono što su nam rekli oni koji su se jutros vozili gradskim prevozom je da se u nekim autobusima striktno ulazi na prva ,a izlazi na srednja vrata, dok u drugim ne.
S.M kaže za MONDO da je autobus na liniji 41 na stanici kod Vojno medicinske akademije bio krcat, da su ljudi ulazili i na srednja i zadnja vrata i da ih niko nije opominjao i kontrolisao, dok su u drugom polupraznom autobusu kontrolori bili veoma oštri prema pojednim putnicima koji nisu čekirali karte i ušli na prvi ulaz.
Međutim, nekoliko vozača GSP-a sa kojima smo razgovarali rekli su nam da pravila poštuju i da na svakoj stanici prvo otvore srednja vrata kako bi putnici izašli, a posle nekoliko minuta i prva koja su predviđena za ulazak putnika.
Ono što je zaposlenima najviše smetalo je način na koji kontrolori proveravaju karte, jer kako kažu, zbog toga kasne na posao.
Aleksandar A. koji se jutros vozio autobusom na liniji 35 iz pravca Višnjice ka centru grada kaže da je bio strašno iznenađen postupkom kontrolora koji su zaustavili autobus na stajalištu kod Pančevačkog mosta čitavih 20 minuta sve dok nisu pregledali karte svim putnicima.
"Na stanici ih je bilo 15. Ne razumem zašto ih je toliko na jednoj stanici i zašto ne pregledaju karte dok je vozilo u pokretu kao i do sada. Zbog njih sam zakasnio na posao jutros”, rekao nam je ovaj mladić oštrim tonom.
Gotovo identičnu priču ispruičala nam je T.R. koja se požalila da je na stanici kod Hajata bila strahovita gužva i da je zbog “suludog postupka kontrolora” nekoliko autobusa stajalo na pomenutom stajalištu skoro pola sata.
Međutim, tu se priča ne završava.
Nisu ogorčeni samo oni koji se voze gradskim prevozom već i drugi vozači u saobraćaju.
D.V koja je jutros išla na posao sa Novog Beograda u centar grada rekla je za MONDO da su na Brankovom mostu autobusi napravili veliku gužvu.
”Iznervirala sam se kada sam videla gužvu, a slušajući radio u kolima shvatila sam da je tako po celom gradu i da su za to zaslužni kontrolori.
I vozači GSP-a su nezadovoljni jutrošnjom akcijom kontrolora i dugim zadržavanjem na stajalištima.
Jedan od vozača na liniji 53 rekao nam je da je jutros u stanici stajao 15 minuta i da su putnici negodovali.
"Naravno, krivili su mene. Samo čekam trenutak kada će neki ljutiti putnik i fizički da me napadne."
Vozači kažu da su kontrolori ljude vraćali na početnim stanicama ukoliko nemaju karte i da je i to stvaralo probleme.
Kako su za MONDO objasnili kontrolori GSP na početnoj stanici 56 na Zelenom vencu, po novim pravilima vozači ne mogu da prodaju karte na tim stajalištima, već putnici moraju da imaju neko od karata koje se kupuju na trafikama.
"Dešava se da ne možemo da prodamo karte jer aparati za izdavanje istih ne rade, a tu veće nema naše odgovornosti", rekao nam je jedan od vozača.
Pogledajte kako je ova organizacija ulaska i izlaska iz vozila funkcionisala juče kada je bio neradni dan i kada su nova pravila i mere kontrole i stupila na snagu.
Novim pravilima je predviđeno da građani uz asistenciju kontrolora, ulaze u vozila samo na vrata obeležena za tu namenu.
Obaveza građana je da u vozila ulaze isključivo na prednja vrata, a izlaze na srednja, dok će u autobuse koji su zglobni moći za ulazak da koriste i zadnja vrata.
Od navedenih pravila izuzetak su majke sa decom i invalidi u kolicima koji će, kao i do sada, ulaziti na srednja vrata u vozila sa rampom.
U autobusima i trolejbusima na linijama 16, 17, 23, 29, 40, 41, 47, 73, 88, 95 i 511 kontrola će biti stalna, a kontrolori će biti raspoređeni na Zrenjaninskom putu, Karaburmi, Smederevskom putu, Avalskom putu, Ibarskoj magistrali, Obrenovačkom putu, Autoputu, Surčinskom putu, Batajničkom drumu, Brankovom mostu i Pet solitera na Banjici.
Kako su najavili u Bus plusu do kraja leta sva vrata na vozilima javnog prevoza biće obeležena oznakama za ulaz i izlaz putnika
Među građanima vlada mišljenje sada, a i pre stupanja na snagu ovih pravila da ona neće zaživeti i da su nepotrebna.
A šta vi mislite o ovim dodatnim pravilima vožnje gradskim prevozom? Glasajte u našoj anketi:
Gotovo identičnu priču ispruičala nam je T.R. koja se požalila da je na stanici kod Hajata bila strahovita gužva i da je zbog “suludog postupka kontrolora” nekoliko autobusa stajalo na pomenutom stajalištu skoro pola sata.
Međutim, tu se priča ne završava.
Nisu ogorčeni samo oni koji se voze gradskim prevozom već i drugi vozači u saobraćaju.
D.V koja je jutros išla na posao sa Novog Beograda u centar grada rekla je za MONDO da su na Brankovom mostu autobusi napravili veliku gužvu.
”Iznervirala sam se kada sam videla gužvu, a slušajući radio u kolima shvatila sam da je tako po celom gradu i da su za to zaslužni kontrolori.
I vozači GSP-a su nezadovoljni jutrošnjom akcijom kontrolora i dugim zadržavanjem na stajalištima.
Jedan od vozača na liniji 53 rekao nam je da je jutros u stanici stajao 15 minuta i da su putnici negodovali.
"Naravno, krivili su mene. Samo čekam trenutak kada će neki ljutiti putnik i fizički da me napadne."
Vozači kažu da su kontrolori ljude vraćali na početnim stanicama ukoliko nemaju karte i da je i to stvaralo probleme.
Kako su za MONDO objasnili kontrolori GSP na početnoj stanici 56 na Zelenom vencu, po novim pravilima vozači ne mogu da prodaju karte na tim stajalištima, već putnici moraju da imaju neko od karata koje se kupuju na trafikama.
"Dešava se da ne možemo da prodamo karte jer aparati za izdavanje istih ne rade, a tu veće nema naše odgovornosti", rekao nam je jedan od vozača.
Pogledajte kako je ova organizacija ulaska i izlaska iz vozila funkcionisala juče kada je bio neradni dan i kada su nova pravila i mere kontrole i stupila na snagu.
Novim pravilima je predviđeno da građani uz asistenciju kontrolora, ulaze u vozila samo na vrata obeležena za tu namenu.
Obaveza građana je da u vozila ulaze isključivo na prednja vrata, a izlaze na srednja, dok će u autobuse koji su zglobni moći za ulazak da koriste i zadnja vrata.
Od navedenih pravila izuzetak su majke sa decom i invalidi u kolicima koji će, kao i do sada, ulaziti na srednja vrata u vozila sa rampom.
U autobusima i trolejbusima na linijama 16, 17, 23, 29, 40, 41, 47, 73, 88, 95 i 511 kontrola će biti stalna, a kontrolori će biti raspoređeni na Zrenjaninskom putu, Karaburmi, Smederevskom putu, Avalskom putu, Ibarskoj magistrali, Obrenovačkom putu, Autoputu, Surčinskom putu, Batajničkom drumu, Brankovom mostu i Pet solitera na Banjici.
Kako su najavili u Bus plusu do kraja leta sva vrata na vozilima javnog prevoza biće obeležena oznakama za ulaz i izlaz putnika
Među građanima vlada mišljenje sada, a i pre stupanja na snagu ovih pravila da ona neće zaživeti i da su nepotrebna.
A šta vi mislite o ovim dodatnim pravilima vožnje gradskim prevozom? Glasajte u našoj anketi:
Anketa
Šta mislite o novim pravilima u vozilima GSP-a?
Ova anketa je završena.
Glasalo je 8025 korisnika
Glasalo je 8025 korisnika
(MONDO/J.Stokić)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Kakav debakl Hrvatske u košarci, i to od Bosne! Odlazak na Eurobasket će biti nemoguća misija
Mislite da će biti lako? Neće! Savo Milošević zna da će se Partizan mučiti do kraja godine