U saopštenju Gradske uprave se navodi da je Đilas ovaj zahtev izneo kako bi se umanjile gužve prilikom uvođenja zimskog reda vožnje i stvorilo više prostora za kvalitetniju kontrolu putnika bez karte.
"U prethodnom periodu prikupljen je dovoljan broj podataka o broju putnika na svim linijama i u zimskom i u letnjem režimu saobraćaja, na osnovu kojih su urađene studije i donete odluke o povećanju i smanjenju broja autobusa na pojedinim linijama, kao i ukidanju jedne linije. Odluke o povećanju broja kontrolnih punktova, kao i zadržavanja u stanicama samo autobusa u kojim je kontrola, donete su u istom cilju, da kontrola bude brza i efikasna", navodi se u saopštenju.
Kako se dodaje, Grad Beograd je još jednom zahvalio svima koji su prihvatili nova pravila javnog prevoza pod sistemom "BusPlus".
Veoma je važno da građani razumeju da i nadalje vožnja bez karte neće biti moguća, i da će biti učinjeno sve da se to spreči.
U isto vreme nastavićemo sa naporima da svim putnicima koji regularno plaćaju kartu obezbedimo što kvalitetniji prevoz, poručili su iz Gradske uprave.
I predsednik Skupštine Beograda Aleksandar Antić bavio se danas BusPlusom. On je rekao da prvi rezultati posle uvođenja BusPlus sistema u gradski prevoz pokazuju da je prihod Direkcije za javni prevoz porastao za 150 do 200 miliona dinara mesečno.
Beograd je predvideo da pitanje organizacije i naplate javnog prevoza obavlja neka druga firma, što je praksa koja postoji u dobrom broju evropskih metropola, kazao je Antić na manifestaciji za učenike koju je organizovao GSP.
''Imali smo javni konkurs i tender na kome je firma koja se javila dobila taj posao. Da li to radi najbolje i da li je ceo sistem dobra - potrebno je da pokaže vreme'', kazao je Antić.
Prvi rezultati pokazuju da je prihod Direkcija za javni prevoz porastao za nekih 150 do 200 miliona mesečno, malo bolje prepoznajemo gde su problemi u saobraćaju i možemo da vidimo gde su moguće uštede, a gde neki iskoraci prema građanima, objasnio je Antić.
Posledica ovoga je i mogućnost da učenici osnovne škole besplatno koriste gradski prevoz, dodao da je Antić.
On je apelovao i na Beograđane da ne napadaju vozače gradskog saobrćajanog preduzeća.
''Apelujem na Beograđane da to ne čine, već da učinimo maksimum kako bi život u ovom gradu bio što bolji'', naglasio je Antić.
Vozači rade svoj posao i tu činjenicu treba svi da uvaže, a nadležni organi će se baviti time na svoj način, zaključio je Antić.
(agencije/MONDO/Foto: MONDO)
"U prethodnom periodu prikupljen je dovoljan broj podataka o broju putnika na svim linijama i u zimskom i u letnjem režimu saobraćaja, na osnovu kojih su urađene studije i donete odluke o povećanju i smanjenju broja autobusa na pojedinim linijama, kao i ukidanju jedne linije. Odluke o povećanju broja kontrolnih punktova, kao i zadržavanja u stanicama samo autobusa u kojim je kontrola, donete su u istom cilju, da kontrola bude brza i efikasna", navodi se u saopštenju.
Kako se dodaje, Grad Beograd je još jednom zahvalio svima koji su prihvatili nova pravila javnog prevoza pod sistemom "BusPlus".
Veoma je važno da građani razumeju da i nadalje vožnja bez karte neće biti moguća, i da će biti učinjeno sve da se to spreči.
U isto vreme nastavićemo sa naporima da svim putnicima koji regularno plaćaju kartu obezbedimo što kvalitetniji prevoz, poručili su iz Gradske uprave.
I predsednik Skupštine Beograda Aleksandar Antić bavio se danas BusPlusom. On je rekao da prvi rezultati posle uvođenja BusPlus sistema u gradski prevoz pokazuju da je prihod Direkcije za javni prevoz porastao za 150 do 200 miliona dinara mesečno.
Beograd je predvideo da pitanje organizacije i naplate javnog prevoza obavlja neka druga firma, što je praksa koja postoji u dobrom broju evropskih metropola, kazao je Antić na manifestaciji za učenike koju je organizovao GSP.
''Imali smo javni konkurs i tender na kome je firma koja se javila dobila taj posao. Da li to radi najbolje i da li je ceo sistem dobra - potrebno je da pokaže vreme'', kazao je Antić.
Prvi rezultati pokazuju da je prihod Direkcija za javni prevoz porastao za nekih 150 do 200 miliona mesečno, malo bolje prepoznajemo gde su problemi u saobraćaju i možemo da vidimo gde su moguće uštede, a gde neki iskoraci prema građanima, objasnio je Antić.
Posledica ovoga je i mogućnost da učenici osnovne škole besplatno koriste gradski prevoz, dodao da je Antić.
On je apelovao i na Beograđane da ne napadaju vozače gradskog saobrćajanog preduzeća.
''Apelujem na Beograđane da to ne čine, već da učinimo maksimum kako bi život u ovom gradu bio što bolji'', naglasio je Antić.
Vozači rade svoj posao i tu činjenicu treba svi da uvaže, a nadležni organi će se baviti time na svoj način, zaključio je Antić.
(agencije/MONDO/Foto: MONDO)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji