
Da bi se čvorovi neevidentiranih kablova i cevi "razmrsili" na terenu su i ekipe nadležnih javnih komunalnih preduzeća.
U Direkciji za građevinsko zemljište I izgradnju grada očekuju d aće radovi uz sve nepredviđene teškoće ipak biti završeni do kraja godine, prenosi "Politika".
Tada će Bulevar despota Stefana u dužini od 300 metara biti proširen za još jednu saobraćajnu traku iz pravca ulica Mitropolita Petra i Dragoslava Srejovića. Ta nova, treća traka, vodiće direktno na Pančevački most.
Izgradnjom denivelisane raskrnice sprečiće se ukrštanje saobraćaja na levom skretanju ka Pančevačkom mostu i time povećati bezbednost svih učesnika u saobraćaju , a Bulevar despota Stefana biće prohodniji za vozila koja saobraćaju ka centru grada ili ka Višnjici.
(MONDO/Foto: Ilustracija, Guliver/Getty Images)
U Direkciji za građevinsko zemljište I izgradnju grada očekuju d aće radovi uz sve nepredviđene teškoće ipak biti završeni do kraja godine, prenosi "Politika".
Tada će Bulevar despota Stefana u dužini od 300 metara biti proširen za još jednu saobraćajnu traku iz pravca ulica Mitropolita Petra i Dragoslava Srejovića. Ta nova, treća traka, vodiće direktno na Pančevački most.
Izgradnjom denivelisane raskrnice sprečiće se ukrštanje saobraćaja na levom skretanju ka Pančevačkom mostu i time povećati bezbednost svih učesnika u saobraćaju , a Bulevar despota Stefana biće prohodniji za vozila koja saobraćaju ka centru grada ili ka Višnjici.
(MONDO/Foto: Ilustracija, Guliver/Getty Images)
Pridruži se MONDO zajednici.