"Ja sam analizirao sve te poslove koji su bili problematični. Svuda je postojao jedan uzrok - nadzorni organi, koji su potpisivali sve i svašta", rekao je ministar za građevinu i urbanizam Velimir Ilić za internet portal "Pink onlajn".

Ilić je ukazao na slučajeve malverzacija u investicijama na Kosovu i Metohiji, o čemu se mnogo priča poslednjih dana, i istakao da su nadzorni organi potpisali svu dokumentaciju, "najurednije".

Ilić je rekao da je nedavno posetio jedno gradilište u Srbiji, koje je van njegove nadležnosti kao ministra, ali je hteo da vidi kako se radi most.

"Ja bih odmah zabranio toj firmi koja izvodi radove i pohapsio izvođače. Da li vi verujete da su nadzorni organi, koji su inače korektni, svi podneli neopozive ostavke... Svi ćute", preneo je Ilić.

Odgovarajući na pitanje da li je postojala ekonomska opravdanost za izgradnju auto-puta na Koridoru 10 kroz Srbiju, Ilić je rekao da to "samo laik ne razume".

Ministar je naveo kako je svetska norma, kada je potrebno izgraditi auto-put, više od 8.000 vozila dnevno, a na nekim deonicama u Srbiji je gustina saobraćaja 27.000 vozila dnevno.

Specijalni savetnik za borbu protiv kriminala i korupcije u Ministarstvu energetike Ljubiša Milanović izrazio je nadu da će odgovorni za korupciju iz prethodne vlade završiti pred istražnim organima i da njegov rad neće biti kratkotrajan.

Specijalni savetnik Milanović je rekao da će se na kraju mandata videti da li su dobro radili oni koji su istraživali slučajeve korupcije i borili se protiv takvih pojava.

"Mi smo tu da u ovom trenutku pomognemo ministarki (energetike Zorani Mihajlović), da se spreči odliv novca iz budžeta, da se zaštiti njen integritet, a zajedno sa državnim organima, znači sa Ministarstvom unutrašnjih poslova i pravosuđem, da se procesuiraju oni koji su izvršili krivična dela", rekao je Milanović.

Milanović je rekao da to telo u ovom trenutku "ne zanimaju imena i partijska i opredeljenost, već izvršioci krivičnih dela".

(Tanjug/Foto: Beta,arhiva)