Na loše ili nikakvo grejanje žalili su se žitelji Vračara, Palilule, Višnjičke banje, Banjice, pa i samog centra grada.

Dok je negde odgovornost bila na "Beogradskim elektranama", bilo je slučajeva gde investitori zgrada uopšte nisu ni prijavili objekat na daljinski sistem grejanja, ili ispunili svoje obaveze.

Takav je slučaj porodice Rajević iz Garobaldiejve ulice broj 5.

"U našoj zgradi, osim moje devojčice, živi još sedam mališana, a najmlađa je beba od nepunih godinu dana.Treba decu uveče okupati i uz dogrevanje na klimu i uljane radijatore ne može pristojno da se zagreje stan od 50 kvadrata. Komšinica sa bebom greje samo sobu gde je dete, a kada je uspava, sedi u kuhinji i cvokoće. Uzalud sam pokušavala danima da prijavimo reklamaciju "Elektranama", ali taj broj ne može da se dobije", rekla je za "Novosti" Brankica Rajević iz Garibaldiejve ulice u Zemunu.

"Novosti" pišu da su "Beoelektrane" otklonile kvar u ovoj zgradi iako to nije bilo u njhovoj nadležnosti. Naime, ova voždovačka zgrada je u garancijskom periodu do decembra, pa je investitor dužan da se brine o svim problemima u njoj.

"Za dva meseca će da istekne ugovor po kom je investitor dužan da otklanja sve nedostatke u objektu, pa i one koji se tiču grejanja, a nakon toga brigu preuzimamo mi", rekli su za list "Beogradskim elektranama" i dodali: "Problem je što ima puno takvih slučajeva, gde stanari očekuju da dobiju grejanje samim tim što su platili stanove."

U "Beoelektranama" uporno uveravaju da sistemskih kvarova nema, već su u pitanju pojedinačni slučajevi, koje evidentiraju samo pomoću telefonskih prijava.

"Pritužbi na loše grejanje imali smo puno, više nego ranije, kako za curenje, tako i za negrejanje. Međutim,problem je što veliki broj sugrađana zadržava vezu žaleći se da ne greje po jedno rebro radijatora i time onemogućavaju mnoge druge koji žele da prijave ozbiljniji problem", kažu za "Novosti" u "Beogradskim elektranama."

Problemi sa grejanjem mogu se prijaviti osim na dva broja telefona Dispečerskog centra za žalbe na curenje - 2093-100 i na negrejanje 2093-011, na još nekoliko brojeva. Reklamacije tako mogu da se ostave i "Beokom servisu" na 0800-110-011 i 3605-600. "Beoelektrane" su omogućile da sada reklamacije prima i njihov pozivni centar na 2093-101.


(MONDO, foto ilustracija: Guliver/Getty Images)