• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

SBB: Popunili smo rupu, ne dajemo frekvencije

Kablovski operater SBB kaže da je u svojoj ponudi samo zamenio signal TV Avala sa onim Pink 2, a da o nacionalnim frekvencijama odlučuju nadležni.

"Od TV Avale dobili smo dopis u kojem nas obaveštavaju o prestanku rada. RRA je TV Avali oduzela licencu za emitovanje. Ne želeći da nespremno dočekamo pojavu crnog ekrana na mestu TV Avale, odlučili smo da na tržištu potražimo sličan sadržaj. Najatraktivniju ponudu smo dobili od kanala Pink2, koji smo uvrstili na to mesto", kaže se u saopštenju kablovskog operatera.

Saopštenje je raekcija na prozivku u javnosti zbog toga što je, kako su navela novinarska udruženja, "SBB isključila Avalu dok je ta televizija još emitovala program a potom suprotno svojim uslovima poslovanja dodelila to mesto kanalu Pink 2".

Iz SBB-a kažu da je očigledno došlo do zabune u javnosti u vezi sa nacionalnom
frekvencijom TV Avale.

"SBB ni na koji način ne može, niti utiče na dodeljivanje nacionalnih frekvencija. Da li i ko će dobiti novu frekvenciju, o tome će odlučiti Republička radiodifuzna agencija", kaže se u saopštenju kablovskog operatera.

Povodom TV Avala golasili su se i zaposleni na toj televiziji.

Zaposleni na televiziji "Avala", čiji je signal ugašen pre tri dana, zatražili su danas od nadležnih organa da razjasne kakav je njihov status i spreče vlasnike da odugovlače sa proglašenjem stečaja.

"Iscrpljeni višemesečnim iščekivanjem razrešenja molimo da se agonija što pre okonča. S obzirom na to da od marta, kada smo dobili deo novembarske plate za prethodnu godinu, nismo ništa primili, tražimo od državnih organa da nam omoguće da se što pre prijavimo na biro za zapošljavanje i da spreče vlasnike da odugovlače sa proglašenjem stečaja", navodi se u saopštenju.

Radnici televizije "Avala" naveli su da im se niko do sada nije obratio niti objasnio novonastalu situaciju.

"Nadamo se da ćemo uspeti da ostvarimo svoja zakonom zagarantovana prava i da će se promeniti praksa samovolje bahatih vlasnika koji se, stičemo utisak, nalaze iznad zakona", naveli su zaposleni te televizije.

Savet Republičke radio-difuzne agencije je ranije odlučio da oduzme dozvolu za rad televiziji "Avala" zbog neplaćanja naknada i odstupanja od programske koncepcije na osnovu koje joj je izdata dozvola.

Televizija "Avala" ima rok do petka 9. novembra da ulozi prigovor na odluku RRA.

(MONDO/agencije)

Ovo ne smete propustiti

Inicijalizacija u toku...

Komentari 6

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Kontraofanziva

Jedina zamerka je sto nema Arena sporta. A to bi 90 odsto korisnika SBB-a zelelo da vidi!!!

Nis

Hocu nesto iz ponude sportklub kanala,jer arenasport vec imam :) ali to ce se tesko desiti jer su se SBB I Jotel dogovorili da ih u osnovnim paketima podele(kod svakog po jedan)

BUCKO

Hocemo ARENU SPORT na SBB kablovskom operateru... Ako vec placamo RTV pretplatu ubacite nam i ove kanale koji se mnogo vise gledaju nego neki od od programa sa PINK televizije... ARENA SPORT ARENA SPORT ARENA SPORT

 SBB: Popunili smo rupu, ne dajemo frekvencije