Kako je navedeno, kompanija je bila prinuđena da se putem saopštenja obrati javnosti "zbog nastavka i pojačavanja kampanje koja se protiv Delta Holdinga vodi kroz deo medija".

"Delta Holding nikada nije radio poslove sa državom, sa akciznom robom, poslove vezane za nacionalne prirodne i druge resurse, niti je radio sa javnim preduzećima. Ovim je praktično isključena mogućnost pojavljivanja u bilo kakvim koruptivnim radnjama."

"Delta Holding je poslovni sistem koji je do prošle godine zapošljavao 25.000 ljudi i ostvarivao tri milijarde evra ukupnog prihoda, po čemu je bio najveća kompanija u Srbiji i jedna od najvećih u regionu. I danas je Delta Holding, sa 7.700 zaposlenih, jedna od pet najvećih kompanija u našoj zemlji", navodi se u saopštenju.

U nastavku se navodi da je Delta Holding bio veoma aktivan u procesima akvizicije određenih preduzeća. U tim preduzećima nije bilo otpuštanja, niti štrajkova, firme su dobijale na bonitetu, razvijale se i to su danas daleko vrednija preduzeća nego što su bila u momentu preuzimanja.

"To je kontinuirano, u više navrata, kontrolisano i proveravano od svih nadležnih državnih institucija u proteklom periodu", navedeno je u saopštenju.

U ovom obraćanju javnosti posebno se ističe da je "Delta Holding poslovni sistem u kome svaka nova kompanija koja ulazi u poslovanje sa Deltom, prolazi kroz procenu i proveru finansijskih pokazatelja i vlasničkih odnosa, a koje sprovode interne i eksterne ekspertske službe u oblasti finansija i pravnih pitanja."

"U skladu sa ovom praksom i poslovnim principom, Delta Holding, njegov vlasnik, kao i članovi porodice vlasnika Kompanije, apsolutno nikada nisu poslovali sa inkriminisanim osobama", navodi se u saopštenju.

Dalje se objašnjava da je praksa provere poslovnih partnera uobičajena je u vodećim svetskim kompanijama i bankama i značajni partneri sa kojima Delta Holding posluje takođe su proveravali kredibilitet naše kompanije i njenog vlasnika.

"Samim tim nije slučajno što su sa Deltom radili ili danas rade svetski giganti kao što su između ostalih i BMW, Nike, Nivea, Generali, Ferrero, InterContinental Hotel Group, Societe Generale, Intesa, Raiffeisen Bank, Barclays, Costa Coffee, Honda, Mars..."

Na kraju saopštenja objašnjava se da se kompanija odlučila na ovaj način obraćanja javnosti jer je izložena nezapamćenoj kampanji, koja joj nanosi veliku štetu u zemlji, regionu i svetu.

(MONDO)